تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 16352

نکونام: صعود ما هنوز تمام نشده / اینجوری بازیکنان را می‌کُشیم!

نکونام: صعود ما هنوز تمام نشده / اینجوری بازیکنان را می‌کُشیم!

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی برگشت مقابل الغرافه که با برتری یک بر صفر مردانش همراه شد، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم. این بازی آخرین شانس الغرافه بود و من از روز اول هم گفتم که گروه ما گروه سختی است و تیم‌ها به هم نزدیک‌اند. خوشحالم تیم‌مان

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی برگشت مقابل الغرافه که با برتری یک بر صفر مردانش همراه شد، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم. این بازی آخرین شانس الغرافه بود و من از روز اول هم گفتم که گروه ما گروه سختی است و تیم‌ها به هم نزدیک‌اند. خوشحالم تیم‌مان صعود کرد ولی صعود ما هنوز تمام نشده و بازی آخر برای ما مانده است.

او ادامه داد: الغرافه آمده بود که با تمام قوا و تمرکز مقابل ما ظاهر شود. نیمه اول را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. در نیمه دوم نیز در ضد حمله می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما متاسفانه استفاده نکردیم و گل نزدیم و روی دو اشتباه به حریف موقعیت دادیم که این برای من ناراحت‌کننده بود. از دو – سه بازیکنم گله‌مند هستم و عملکرد خوبی نداشتند و باید بدانند جام باشگاه‌های آسیا جای بهترین‌هاست و باید بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: به هوادارانمان و تمام کسانی که برای تیم ما دعا می‌کنند تبریک می‌گویم. به بازیکنانم که در این هوا بازی می‌کنند خسته نباشید می‌گویم. من سال‌ها در فوتبال آسیا بازی کرده‌ام و نماینده بازیکنان در آسیا بودم و امیدوارم دیگر سه روز یکبار بازی نشود زیرا به این صورت بازیکنان را می‌کشیم؛ چرا که در این گرما و رطوبت که همه تیم‌ها بازی‌هایشان به صورت رفت و برگشت است، بازی‌های آسیا متمرکز برگزار می‌شود؛ آن هم در کشوری که گرم است و این‌ها کشنده است و شرایط را سخت می‌کند. امیدوارم سال‌های بعد این اتفاق نیفتد. کرونا هم رفته و تمام کشورها می‌توانند میزبانی کنند.

او عنوان کرد: ما گل زدیم اما با توجه به شکل بازی الغرافه می‌دانستیم که آنها منتظر اشتباهات ما هستند تا ضد حمله بزنند و شرایط را برای ما سخت کنند. وقتی تیمی انتحاری عمل می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد، هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شویم، دفاع‌کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت‌تر می‌شود. ما اگر در ضد حمله دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و در یکی – دو صحنه هم شانس آوردیم.

نکونام ادامه داد: ما برنامه داشتیم که از همان اول فشار بیاوریم و گل بزنیم و حریف را از لاک دفاعی بیرون بکشیم و روی ضد حملات گل بزنیم که عدم تمرکز باعث شد که نتوانیم به گل‌های بعدی برسیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.