تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
کد خبر : 20078

شرایط اعزام شناگران به اردوی ارمنستان فراهم نشد

شرایط اعزام شناگران به اردوی ارمنستان فراهم نشد

حمید اسکندریون در گفت و گو با ایسنا، در خصوص لغو اعزام تیم ملی شنا به اردوی تدارکاتی ارمنستان اظهار کرد: شناگران قرار بود در همین هفته به اردوی ارمنستان اعزام شوند اما شرایط فراهم نشد. متاسفانه اعزام کمی به تاخیر افتاد و در نهایت مربیان صلاح دانستند که همان اردو را در ایران برگزار

حمید اسکندریون در گفت و گو با ایسنا، در خصوص لغو اعزام تیم ملی شنا به اردوی تدارکاتی ارمنستان اظهار کرد: شناگران قرار بود در همین هفته به اردوی ارمنستان اعزام شوند اما شرایط فراهم نشد. متاسفانه اعزام کمی به تاخیر افتاد و در نهایت مربیان صلاح دانستند که همان اردو را در ایران برگزار کنند. اردوی تیم ملی از دوشنبه در تهران آغاز خواهد شد.

رییس کمیته فنی شنا در خصوص اعزام ۹ شناگر انتخاب شده برای بازی های کشورهای اسلامی گفت: فعلا ۹ نفر انتخاب شده‌اند. آنها به اردو می‌آیند رکوردگیری می‌شوند و در نهایت بهترین‌ها اعزام خواهند شد. احتمال حذف یک نفر را داریم اما ممکن هم هست که همان ۹ نفر را اعزام کنیم. بستگی به شرایط دارد. دو شناگر ما از کشورهای دیگر می‌آیند. سامیار عبدلی از آلمان و علیرضا یاوری هم از آمریکا به تیم اضافه می‌شوند. سهمیه اعزام ما به این مسابقات ۹ نفر است اما ما سعی می کنیم کیفی اعزام کنیم. نفرات با کیفیت بالا را اعزام می‌کنیم.

اسکندریون در ادامه افزود: در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هم در بخش تیمی و هم انفرادی نماینده داریم. شناگران ما در همه رشته‌های قورباغه، پروانه، کرال پشت و سینه به آب می‌زنند و در همه رشته‌ها نماینده خواهیم داشت. امیدواریم تیم خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی را بدست بیاوریم. کادر فنی با اردویی که تشکیل می‌دهد بهترین نفرات را برای ارنج اصلی مشخص می‌کند، یعنی هر شناگر در چه رشته ای مسابقه بدهد. به این تیم خیلی امیدوار هستیم.

رییس کمیته فنی شنا به تعداد بیشتر و رنگ بهتر مدال‌های شناگران در بازی های کشورهای اسلامی قونیه نسبت به دوره قبل اشاره کرد و گفت: ما خیلی امیدواریم و قول داده‌ایم که هم تعداد مدال‌ها را نسبت به دوره قبل بالاتر ببریم و هم رنگ آنها را خوشرنگ تر کنیم. البته کشور ترکیه خیلی برای این مسابقات سرمایه‌گذاری کرده است حتی تیم شنا را به مسابقات جهانی اعزام نکرد و آن تیم را برای این مسابقات آماده می‌کند. فکر می‌کنم بیشتر مدال‌ها را ترکیه کسب خواهد کرد. ما هم بی نصیب نخواهیم بود و امیدواریم تیم شنا برای کاروان ایران بتواند مثمر ثمر واقع شود و مدال‌های خوبی کسب کند.

او در پایان گفت: سعی کردیم برای این مسابقات نفرات شایسته را انتخاب کنیم. چندین نفر خوب دیگر هم داشتیم که می توانستند در تیم باشند اما در مسابقات بعدی از آنها استفاده خواهیم کرد. بلافاصله بعد از اینکه از قونیه برگشتیم شهریور ماه یک مسابقه انتخابی در مسافت کوتاه برای مسابقات جهانی ملبورن استرالیا خواهیم داشت. ما سعی می کنیم تیم ملی به گونه‌ای باشد که همه بتوانند در آن جای داشته باشند و شایسته‌ ها در آن حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.