تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
کد خبر : 2072

پرسنل دریایی بندر امام خمینی واکسن کرونا دریافت کردند

پرسنل دریایی بندر امام خمینی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان منطقه، فرآیند واکسیناسیون دریانوردان در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به صورت گروهی آغاز شد. دریس در ادامه افزود:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان منطقه، فرآیند واکسیناسیون دریانوردان در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به صورت گروهی آغاز شد.

دریس در ادامه افزود: در جریان این برنامه واکسیناسیون شماری از افسران و راهنمایان کشتی‌ها در مجتمع بندری امام خمینی (ره) بدون لحاظ شرایط سنی و بر حسب ضرورت شغلی به منظور ایمن‌سازی آنان در برابر خطرات آلودگی به ویروس کرونا هنگام مواجهه با کشتی‌های ورودی از نقاط مختلف جهان دوز نخست واکسن خود را دریافت کردند.

یادآور می‌شود مرکز HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بر اساس توافق بین وزارت بهداشت و درمان و سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه واکسیناسیون دریانوردان، با ارسال فهرست اسامی شاغلین در بخش‌های دریایی مجتمع بندری امام خمینی تمهیدات لازم برای اولویت‌بخشی به آنان را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مذکور، واکسیناسیون کارکنان بخش دریایی به ویژه دریانوردان شاغل در شناورهای خدماتی در اولویت قرار گرفته و به تدریج بر تعداد دریانوردان واکسینه شده افزوده می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.