تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 37233

کشتی هند هم به سرنوشت روسیه و بلاروس مبتلا شد

کشتی هند هم به سرنوشت روسیه و بلاروس مبتلا شد

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی هند را پس از بی توجهی نسبت به برگزاری انتخابات مجدد که به دنبال سوء استفاده جنسی رییس فدراسیون کشتی این کشور از چندین کشتی‌گیر زن، تعیین شده بود، تعلیق کرد. اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد کشتی گیران، مربیان و کادر پزشکی هند می‌توانند در تمام رویدادهای

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی هند را پس از بی توجهی نسبت به برگزاری انتخابات مجدد که به دنبال سوء استفاده جنسی رییس فدراسیون کشتی این کشور از چندین کشتی‌گیر زن، تعیین شده بود، تعلیق کرد.
اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد کشتی گیران، مربیان و کادر پزشکی هند می‌توانند در تمام رویدادهای کشتی بدون نام کشورشان شرکت کنند اما مسئولان فدراسیون کشتی هند اجازه حضور در هیچ رویدادی را ندارند.
به این ترتیب کشتی‌گیران هند در آستانه برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان و بازی‌های آسیایی در چین نمی‌توانند با نام و پرچم کشورشان به میدان بروند.
پیش از این روسیه و بلاروس نیز به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین بدون نام و پرچم کشورشان مجاز به حضور در مسابقات کشتی بودند.
طی ماه‌های گذشته کشتی گیران سرشناس هند با برپایی تجمعات اعتراضی که در برخی اوقات توسط پلیس هند به خشونت نیز کشیده شد، خواستار محاکمه رییس فدراسیون کشتی این کشور به دلیل سوء استفاده جنسی از چندین کشتی‌گیر زن شده بودند. انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.