تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 26585

جریمه ۱۸۰۰ خودرو برای توقف در جای پارک معلولان

جریمه ۱۸۰۰ خودرو برای توقف در جای پارک معلولان

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به روزجهانی افراد دارای معلولیت گفت:‌ در قوانین راهنمایی و رانندگی شرایط و تسهیلاتی برای افراد دارای معلولیت و جانبازان درنظر گرفته شده که یکی از این موارد اختصاص جای پارک ویژه جانبازان و معلولین است. این محل‌ها با تابلو و نیز رنگ در کف‌ خیابان

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به روزجهانی افراد دارای معلولیت گفت:‌ در قوانین راهنمایی و رانندگی شرایط و تسهیلاتی برای افراد دارای معلولیت و جانبازان درنظر گرفته شده که یکی از این موارد اختصاص جای پارک ویژه جانبازان و معلولین است. این محل‌ها با تابلو و نیز رنگ در کف‌ خیابان مشخص شده است. 
وی با بیان اینکه توقف خودروهای غیرمجاز در این محل‌ها ممنوع بوده و مشمول جریمه است، گفت:‌ در نیمه نخست سال‌جاری حدود ۱۸۰۰ برگ جریمه برای رانندگان بی‌ملاحظه‌ای که خودروی خود را در جای پارک معلولین و جانبازان پارک کرده بودند، صادر شده است.

در ارتباط با روزجهانی معلولان بخوانید:‌ «نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست که به هیچ عنوان در جای پارک مخصوص جانبازان و معلولان پارک نکنند. همچنین به علائم راهنمایی و رانندگی ویژه معلولان نظیر تابلوی محل عبور ناشنوایان و … نیز توجه داشته باشند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.