تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 35712

۹۰۰ میلیارد تومان مطالبات کشاورزان استان سمنان واریز شد

۹۰۰ میلیارد تومان مطالبات کشاورزان استان سمنان واریز شد

عبدالرحیم تحصیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه خرید تضمینی گندم در استان سمنان مراحل پایانی خودش را طی می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر خرید تضمینی گندم معطوف به ارتفاعات شمالی و کوهستانی و سردسیر شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی شده است. وی با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم در دیباج،

عبدالرحیم تحصیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه خرید تضمینی گندم در استان سمنان مراحل پایانی خودش را طی می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر خرید تضمینی گندم معطوف به ارتفاعات شمالی و کوهستانی و سردسیر شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی شده است.
وی با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم در دیباج، مجن و کالپوش هم اکنون گندم تولیدی کشاورزان را خریداری می‌کنند، افزود: جهاد کشاورزی نیز نظارت خوبی بر کیفیت کار دارد.
قیمت جدید ابلاغ شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۷۳ هزار و ۷۷۸ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به ارزش ۸۹۹ میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شده است.
تحصیلی با بیان اینکه ۵۹۰ میلیارد تومان جمعاً به حساب کشاورزان استان سمنان واریز شده است، ابراز کرد: مابقی طلب کشاورزان به محض تأمین نقدینگی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
وی افزود: به استان سمنان به صورت نامه کتبی قیمت ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان با احتساب افت و یک درصد غیرمفید، ابلاغ شده است که ما نیز به مراکز خرید تضمینی گندم سراسر استان اعلام کردیم تا هر چه سریع‌تر مابه‌التفاوت مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی که دریافت کرده‌اند با ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان به حساب کشاورزان واریز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.