تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 21385

فردا منتشر می‌شود؛ مصاحبه ایسنا با یکی از جنجالی‌های تاریخ فوتبال ایران

فردا منتشر می‌شود؛ مصاحبه ایسنا با یکی از جنجالی‌های تاریخ فوتبال ایران

به گزارش ایسنا، مرتضی کرمانی‌مقدم با حضور در خبرگزاری ایسنا ضمن دیدار با خبرنگاران این خبرگزاری به مرور خاطرات خود از دنیای فوتبال پرداخت. او در این گفت‌وگو اشاره‌ای به موضوع نام خانوادگی خود داشت و در ادامه داستان سرآغاز حضورش در پرسپولیس را بیان کرد. کرمانی‌مقدم که در دوره مربیگری پروین به پرسپولیس آمد،

به گزارش ایسنا، مرتضی کرمانی‌مقدم با حضور در خبرگزاری ایسنا ضمن دیدار با خبرنگاران این خبرگزاری به مرور خاطرات خود از دنیای فوتبال پرداخت. او در این گفت‌وگو اشاره‌ای به موضوع نام خانوادگی خود داشت و در ادامه داستان سرآغاز حضورش در پرسپولیس را بیان کرد. کرمانی‌مقدم که در دوره مربیگری پروین به پرسپولیس آمد، از خاطرات خود از این مربی صحبت کرد و عنوان کرد که پروین اجازه نمی‌داد بازیکنان را غرور بگیرد. البته مهاجم پیشین پرسپولیس از رابطه صمیمی خود با محمد پنجعلی هم صحبت کرد و عنوان کرد که همه زندگی فوتبالی خود را مدیون پنجعلی است.
کرمانی‌مقدم در ادامه گفت‌وگوی تفصیلی خود با ایسنا، روزهای مربیگری پرویز دهداری در تیم ملی را بررسی کرد و گفت که او دیسیپلین خاص خودش را داشت و تصمیماتی که آن زمان برای ایجاد نظم در تیم ملی می‌گرفت را الان همه تیم‌ها اجرایی می‌کنند. او که در دوره مربیگری مهدی مناجاتی همراه تیم ملی در مقدماتی  جام‌جهانی حضور داشت و باخت دو بر صفر به چین را تجربه کرد، می‌گوید بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی‌اش غیبت در جام‌جهانی است.
مشروح این گفت‌وگو فردا (دوشنبه) در ایسنا منتشر می‌شود. شما می‌توانید تیزر این مصاحبه در زیر را تماشا کنید:

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.