تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر : 50591

۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه

۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه

منابع خبری از شهادت ۷ فلسطینی و زخمی‌شدن ده‌ها نفر دیگر در جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.
در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.
همچنین منابع خبری گزارش دادند که در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات ده‌ها فلسطینیِ زخمی‌شده به بیمارستان «العوده» منتقل شده‌اند. این منابع اعلام کردند که بیش‌تر این زخمی‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند.
ارتش رژیم صهیونیستی غرب رفح در جنوب نوار غزه و همچنین خانه‌ای مسکونی در منطقه مصبح واقع در شمال رفح را نیز هدف حمله هوایی قرار داد که در نتیجه آن ۲ نفر زخمی شدند.
شهرک‌های «الشجاعیه»، «التفاح» و «الزیتون» در شهر غزه نیز شاهد حمله‌های شدید ارتش رژیم صهیونیستی بود.
کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.
این وزارتخانه افزود که در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.
همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار کلی شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه به ۳۴۰۹۷ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۷۶۹۸۰ نفر افزایش یافته است.
هنوز هزاران نفر دیگر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد از قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.