تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 31134

یاران معروف بازی برده را باختند

یاران معروف بازی برده را باختند

به گزارش ایسنا، در مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال ترکیه، دو تیم زراعت بانک و فنرباغچه به مصاف هم رفتند که این بازی حساس با پیروزی ۳ بر ۲ زراعت بانک همراه بود. فنرباغچه در حالی که در دو ست نخست با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۳۲ بر ۳۰ از حریف پیش بود کامبک

به گزارش ایسنا، در مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال ترکیه، دو تیم زراعت بانک و فنرباغچه به مصاف هم رفتند که این بازی حساس با پیروزی ۳ بر ۲ زراعت بانک همراه بود. فنرباغچه در حالی که در دو ست نخست با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۳۲ بر ۳۰ از حریف پیش بود کامبک خورد و با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به حریف واگذار کرد تا بازنده این دیدار باشد.
سعید معروف اسطوره والیبال ایران که برای فنرباغچه بازی می کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و امتیازی کسب نکرد. در تیم زراعت بانک، ترمات با کسب ۲۵ امتیاز و در تیم فنرباغچه گوربوز با کسب ۲۵ پوئن بهترین بازیکنان تیم خود نام گرفتند.
یاران معروف در بازی برگشت این مسابقات باید ۶ اردیبهشت به مصاف زراعت بانک بروند و اگر فنرباغچه به فینال فکر می کند باید در بازی بعدی خود به پیروزی برسد.
به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار این مرحله از مسابقات لیگ والیبال ترکیه، هالک بانک با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آرکاس به پیروزی رسید.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.