تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 13749

گل‌محمدی: سرباز بودن بازیکنان استقلال برای ما اهمیتی ندارد

گل‌محمدی: سرباز بودن بازیکنان استقلال برای ما اهمیتی ندارد

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حاشیه آیین نکوداشت مربیان سال لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: از برگزارکنندگان این مراسم تشکر می‌کنم. این افتخار نصیب من شد که به عنوان مربی برتر سال انتخاب شوم. این عنوان را مدیون همه هواداران و همکاران هستم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حاشیه آیین نکوداشت مربیان سال لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: از برگزارکنندگان این مراسم تشکر می‌کنم. این افتخار نصیب من شد که به عنوان مربی برتر سال انتخاب شوم. این عنوان را مدیون همه هواداران و همکاران هستم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم. مربی‌گری در فوتبال ایران خیلی سخت است و انگیزه می‌خواهد. من تا حالا توانستم این انگیزه را نگه دارم. با امکانات کم و سختی‌های زیاد مربی‌گری پیش می‌رود. از خانواده‌ام به خاطر صبرشان تشکر می‌کنم.

او درباره آموزش مربیان در خصوص برگزاری کلاس‌های مربی‌گری گفت: یکی از گلایه‌های ما همین است. می‌توانم بگوییم هیچ کاری صورت نگرفته است. از وقتی که من در تربیت یزد مربی‌گری کردم تا همین الان، هیچ کاری برای ارتقای مربیان صورت نگرفته است و فدراسیون فوتبال کاری در این رابطه انجام نداده است. این واقعا جای تاسف دارد.

گل‌محمدی درباره عملکرد شهاب‌الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من در این رابطه صحبت نمی‌کنم چون این بحث‌ها در رابطه با مدیریت کلان است. من تمرکزم روی کار خودم است و برای هر کسی در فدراسیون می‌آید، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره حواشی‌ای که در خصوص سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی پیش آمده است و اینکه گفته می‌شود چند بازیکن پرسپولیس هم مشمول خدمت سربازی هستند، گفت:‌ این اتفاق ممکن بود برای هر باشگاهی پیش بیاید. از طرف باشگاه هیچ موضع‌گیری صورت نگرفت اما متاسفانه مربی بدنساز تیم حریف (بهزاد نوشادی) که اصلا نباید صحبت کند، درباره باشگاه پرسپولیس حرف می‌زند. حد و اندازه خود را بدانید و بعد حرف بزنید. به نظر من این افراد باید درباره باشگاه خودشان صحبت کنند.

گل‌محمدی درباره شرایط تیمش گفت: من به هواداران حق می‌دهم. آن‌ها می‌خواهند این تیم قهرمان شوند و ما این خواسته را داریم و برایش تلاش می‌کنیم. لیگ مثل ماراتن است و باید تا آخرین روز تسلیم نشویم. ما باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد. همه می‌دانند که ما از شروع فصل چه مشکلاتی داشتیم اما همیشه به عنوان مدعی خودمان را نگه داشتیم. هفته‌های زیادی تا تعیین قهرمان باقی مانده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا وحید امیری مشمول خدمت سربازی است؟ گفت: این بازیکن معافیت دارد. نظام وظیفه نسبت به این مسائل سخت‌گیر است و مشکل امیری نیز حل شده است. قرار نیست مشکل امیری برای معافیت تا آخر عمر همراهش باشد. این مسائل برای خراب کردن جو داخلی تیم است. باشگاه پرسپولیس نسبت به مشکل سربازی یزدانی و مردامند هیچ واکنشی نداشت و نخواهد داشت چون برای ما اهمیت نداشت و به ما هم ارتباطی ندارد. اگر این اتفاق برایشان رخ نمی‌داد، برای ما باز هم مهم نبود.

سرمربی پرسپولیس درباره صدرنشینی استقلال گفت: هنوز هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است. این کری‌های دو باشگاه، نمک فوتبال ما است و این مسائل باعث ایجاد شادابی در جامعه بوده است. خوشحالم این مسائل در جامعه ما وجود دارد. برخی سختی‌های جامعه ما با  وجود  چنین مسائلی مقداری فراموش می‌شود. من از این مساله استقبال می‌کنم. امیدوارم هر تیمی که حقش باشد، قهرمان شود و برای ما تلاش کردن مهم است و می‌جنگیم تا قهرمان شویم.

او در پایان در خصوص وضعیت عیسی‌ آل‌کثیر و جذب بازیکن خارجی گفت: من درباره این مساله صحبت کردم. عیسی خیلی بعید است به بازی برسد. گرفتن مهاجم خارجی هم در این وضعیت خیلی سخت است. این بازیکن خارجی باید با کیفیت و آزاد باشد و این مسائل کار را برای ما سخت کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.