تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 48002

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان بدون حضور کاندیدای اصلی

برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان بدون حضور کاندیدای اصلی

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان برای تصدی پست ریاست فدراسیون امروز سه شنبه ۱۵ اسفند به ریاست محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد. حمید عباسعلی صمیمی، هادی رضایی، حسین رضازاده، امین‌اله مانی، علی کشفیان، عباس باغستانی،

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان برای تصدی پست ریاست فدراسیون امروز سه شنبه ۱۵ اسفند به ریاست محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد.
حمید عباسعلی صمیمی، هادی رضایی، حسین رضازاده، امین‌اله مانی، علی کشفیان، عباس باغستانی، جلیل کوهپایه‌زاده، محمدرضا رحیمی، مصطفی الهی نسب، امیر ماندگار فرد، محمدرضا میرزایی‌جابری و داوود حیدری ۱۲ کاندیدایی هستند که برای پست ریاست ثبت کرده بودند که پیش از برگزاری مجمع انتخابات هادی رضایی، علی کشفیان و امین‌اله مانی از شرکت در انتخابات انصراف داده بودند. همچنین صمیمی به عنوان کاندیدای اصلی در این مجمع غایب بود.
محمد شروین اسبقیان در ابتدای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: به عنوان مسئول مجمع به دلیل تاخیر در برگزاری عذرخواهی می‌کنم. قرار بود ساعت ۱۰ شروع کنیم اما به دلیل اینکه صلاحیت یکی دو نفر احراز نشده بود و ما این موضوع را پیگیری می‌کردیم، با دستور وزیر ورزش مجمع به تعویق افتاد تا حقی از کسی ضایع نشود. این دستور اجرا شد و در نهایت مسئولان ذی‌ربط نتیجه را اطلاع دادند که آن کسی که در حال بررسی بود، صلاحیتش احراز نشد.
او افزود: وزارت ورزش و مجموعه مرکزی دفتر حراست ، تلاششان این بود که این موضوع با دقت کافی رسیدگی شود و در نهایت این مسأله اعلام شد.
در ادامه رییس هیأت مازندران نسبت به شرایط ایجاد شده اعتراض کرد که اسبقیان توضیحاتی را ارائه کرد. نقی مهدوی معتقد بود که در انتخابات مهندسی شده است. اسبقیان هم گفت که نفرات معترض می‌توانند به صورت مکتوب اعتراض کنند. مسئولان امنیتی امروز رد صلاحیت را اعلام کردند. همه باید به قانون احترام بگذارند و قوانین مجمع را رعایت کنند.
در ادامه درگیری لفظی بین مهدوی رییس هیأت مازندران و یکی از روسای هیأت‌ها ایجاد شد که در نهایت ختم به خیر شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.