تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 42887

اعتراض جرمی کوربین به اقدام صهیونیست‌ها در پاکسازی کل جمعیت غزه

اعتراض جرمی کوربین به اقدام صهیونیست‌ها در پاکسازی کل جمعیت غزه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، این نماینده پارلمان انگلیس گفت که حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه به هیچ وجه با «رویدادهای وحشتناک» هفتم اکتبر «متناسب نیست.» در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه بیش از ۱۵ هزار فلسطینی کشته شدند که بیش از ۶۰۰۰ تن از آنان کودک هستند. جرمی کوربین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، این نماینده پارلمان انگلیس گفت که حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه به هیچ وجه با «رویدادهای وحشتناک» هفتم اکتبر «متناسب نیست.»
در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه بیش از ۱۵ هزار فلسطینی کشته شدند که بیش از ۶۰۰۰ تن از آنان کودک هستند.
جرمی کوربین همچنین به دنبال اطمینان خاطر بود که بداند هیچ سرباز بریتانیایی در میدان نبرد غزه حضور ندارد.
به گزارش پایگاه خبری بریکینگ‌نیوز، اظهارات این سیاستمدار انگلیسی در جریان نشست مجلس عوام مطرح شد که طی آن لئو دوچرتی، معاون پارلمانی وزیر خارجه این کشور، در بحبوحه درخواست قانونگذاران برای پایان یافتن درگیری رژیم صهیونیستی و حماس، گفت صحبت از آتش‌بس «زودهنگام» است.
لئو دوچرتی گفت که «متعهد بودن حماس به نابودی» رژیم صهیونیستی، بدین معناست که دولت لندن همچنان برای «وقفه» بشردوستانه بیشتر – به جای آتش‌بس – برای آزادی اسیران و رساندن کمک‌ها به غزه، فشار می‌آورد.
در واکنش به این اظهارات، جرمی کوربین گفت که «اسرائیل آشکارا اقدام به پاکسازی کل جمعیت غزه می‌کند.»
او افزود: «این حرکات طبق قوانین بین‌المللی غیرقانونی است و به هیچ وجه پاسخی متناسب به رویدادهای وحشتناک هفتم اکتبر نیست. بنابراین می‌توانم از او بپرسم به نظر او هدف بلندمدت اسرائیل چیست؟ آیا هدف بیرون راندن کل جمعیت غزه به مصر است؟ و آیا او می‌تواند بگوید که نقش و هدف و مقصود نظامی مشارکت نظامی بریتانیا در کل منطقه چیست؟ و آیا او می‌تواند به ما اطمینان دهد که هیچ سرباز انگلیسی در غزه در میدان نبرد حضور ندارد؟»
لئو دوچرتی هم پاسخ داد که ارزیابی یا دیدگاه جرمی کوربین را در این زمینه ندارد و آشکارا بر طبل آنچه «حق» رژیم صهیونیستی «در دفاع از خود» مقابل حماس خواند، کوبید.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.