تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 25899

با افزایش تلاش توانستم به شغل دوستداشتنی کودکی ام برسم

با افزایش تلاش توانستم به شغل دوستداشتنی کودکی ام برسم

ساعت ها و ماه ها بدون وقفه کوتاهی درگیر تلاش و کوشش در کسب و کاری بوده ام که از دوران طفولیت آرزوی پیشرفت در آن را داشته ام. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری های مدرن ،تلاش خود را به گونه ها بالا بردم که هیچ چیز نتواند مرا در حوزه کاری

ساعت ها و ماه ها بدون وقفه کوتاهی درگیر تلاش و کوشش در کسب و کاری بوده ام که از دوران طفولیت آرزوی پیشرفت در آن را داشته ام. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری های مدرن ،تلاش خود را به گونه ها بالا بردم که هیچ چیز نتواند مرا در حوزه کاری حصیر که علاقه داشتم در آن کار کنم، از پا بیاندازد.
حصیر جنوب

زیرانداز حصیر جنوب در برابر نور خورشید و یا نم و رطوبت دچار تغییر رنگ نمیشود همچنین حصیر جنوب با دوام و و طول عمر بسیار بالا می باشد. بافت حصیری این محصول به طور محکم بر روی یکدیگر تنیده شده به طوریکه هنگام جابه جایی و یا شست و شو از یکدیگر جدا نمی شود و دوخت اطراف آن مانع از پارگی هنگام پهن کردن و جمع کردن زیر انداز می شود.

اطراف این زیرانداز حصیر جنوب دارای دوخت برای جلوگیری از پاره شدن و یا دررفتن بافت آن می باشد و در کیسه های پلاستیکی استوانه ای شکل قرار گرفته که مانع تا شدن و خم شدن و یا شکستگی حصیر جلوگیری میشود و حمل و نقل آن را ساده میکند.

زیرانداز حصیری جنوب از جنس پلاستیک مرغوب و دارای بافت حصیر شکل می باشد که درون یکدیگر قرار گرفته شده است و این بافت های پلاستیکی در رنگ ها و طرح های مختلف است که به راحتی هوا را ازخود عبور می دهد و رطوبت و آب را در خود نگه نمی دارد . جنس پلاستیکی این زیرانداز از پلاستیک نرم و قابل ارتجاع می باشد تا شما هنگام نشستن بر روی زیرانداز احساس سفتی و ناراحتی نکنید.

حصیر چوبی

در شهرهای زیادی و در اکثر مناطق ایران انواع صنایع دستی و حصیر چوبی یافت می شود که با استفاده از آن محصولات مختلفی را تهیه و تولید کرده اند و علاقمندان آنها را به صورت گسترده ای خرید می کنند و به عنوان سوغاتی به شهرهای خود می برند.

یکی از نمونه های پر طرفدار محصولات حصیری که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته تابلو حصیری می باشد که معمولا نقاشی و یا عکسهای مختلفی را به دور آن حصیر بافی می کنند و آن را برای استفاده در منزل و یا محیط کار خود بر روی دیوار نصب می کنند که سبب زیبایی محیط می شود.

شهرهای مختلفی تولید کننده و ارائه دهنده انواع محصولات حصیری می باشند که سفارشات را از سشراسر نقاط کشور پذیرا هستند و ارسال محصول را به تمامی شهرها انجام می دهند.

حصیربامبو

امروزه حصیر بامبو و سیمول یکی از این رویکردها بوده و می تواند نابودی محیط زیست را به وجود بیاورد. بامبو از قدیمی ترین مصالح ساختمانی بوده که در زمانهای قدیم برای حفاظت و حصار کشی استفاده می شده و نیز برای اهداف تزیینی مورد استفاده قرار گرفته است.

در حال حاضر از بامبو برای حصیرهای چوبی به کار می رود که به صورت تخته های مختلف ساخته شده اند مطالعات انجام شده بر روی تخته های بامبو سبب شده که این حصیرهای بامبو دارای خواص بسیار زیادی می باشد  و جزو محصولی ارزشمند به شمار می رود.

باید در نظر داشت از فشار بیش از حد چوب بامبو جلوگیری کرد و می بایست به صورت اصولی از آن نگهداری و با استفاده ی صحیح به کار برد. این بامبو ها بدون نقص و کاملا صاف هستند و می تواند حصیر رولی با کیفیتی را به تولید برسانند. با توجه به آمارها چوبهای بامبو با آنالیزهای تعیین شده تحلیل داده می شوند و با وجود خاصیت ضد آب بودن و تورم ضخامت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.