تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 35937

کی‌یف: روسیه دفاع قدرتمندی دارد؛ جدول زمانی برای پیشرفت ضدحمله وجود ندارد

کی‌یف: روسیه دفاع قدرتمندی دارد؛ جدول زمانی برای پیشرفت ضدحمله وجود ندارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از راشا تودی، «الکسی دانیلوف» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین طی مصاحبه‌ای با یکی از تلویزیون‌های ملی این کشور اظهار کرد: هیچ کسی به جز خودمان نمی‌تواند ضرب‌الاجلی برایمان تعیین کند. هیچ جدول زمانی برای پیشرفت اوکراین در ضدحملاتش وجود ندارد. او در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از راشا تودی، «الکسی دانیلوف» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین طی مصاحبه‌ای با یکی از تلویزیون‌های ملی این کشور اظهار کرد: هیچ کسی به جز خودمان نمی‌تواند ضرب‌الاجلی برایمان تعیین کند. هیچ جدول زمانی برای پیشرفت اوکراین در ضدحملاتش وجود ندارد.
او در ادامه تصریح کرد: فقط آن دسته از افرادی که نمی‌دانند جنگ یعنی چه، چنین حدس و گمانه‌زنی‌هایی دارند.
دانیلوف بدون اشاره به واژه “ضدحمله”، در توصیف جنگ مداوم اوکراین گفت: اقدامات نظامی در جریان هستند. این اقدامات پیچیده و دشوارند و به فاکتورهای زیادی بستگی دارند.
وی اذعان کرد که نیروهای روسیه دفاع قدرتمندی دارند و در عین حال خاطر نشان کرد: مین‌هایی وجود دارند که ارتش ما باید به آسانی با آن‌ها مقابله کنند.
اوکراین ضدحمله‌اش را با تبلیغات رسانه‌ای زیادی در اوایل ماه ژوئن آغاز کرد، اما این ضدحملات هیچ دستاورد خاصی نداشته و مقامات آمریکایی و اوکراینی نسبت به شکست اوکراین در این ضدحملات اذعان کرده‌اند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.