تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 47146

کیومرث هاشمی: کمیته ملی پارالمپیک در موضوع توجه به ارزش‌ها و معنویات سرآمد است

کیومرث هاشمی: کمیته ملی پارالمپیک در موضوع توجه به ارزش‌ها و معنویات سرآمد است

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نشست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: یازدهم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم و با توجه به اینکه هرکدام از اعضای حاضر در جلسه می‌توانند در انتخابات تاثیر داشته باشند، در راستای انجام مسئولیت اجتماعی از آنها

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نشست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: یازدهم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم و با توجه به اینکه هرکدام از اعضای حاضر در جلسه می‌توانند در انتخابات تاثیر داشته باشند، در راستای انجام مسئولیت اجتماعی از آنها می‌خواهیم که با همکاری جامعه مخاطب خود انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم و قطعا حضور جامعه ورزش می‌تواند باعث پرشورتر شدن انتخابات شود.
وی افزود: یکی از وظایف اصلی ما توجه به معنویت و ارزش‌هاست که کمیته پارالمپیک با برگزاری مراسم مختلف در این راستا سرآمد بوده است. در دیدار اخیر جامعه ورزش با مقام معظم رهبری بسیاری از فرمایشات رهبر انقلاب معطوف به اقدامات فرهنگی ورزشکاران پارالمپیکی بود.
هاشمی بیان کرد: اعتقاد داریم که اینگونه اقدامات به ارزش‌های ملی ما کمک می‌کند و آن را گسترش می‌دهد. توجه به ارزش‌ها جزو وظایف اصلی مدیران ما محسوب می‌شود. وقتی رهبر انقلاب در مباحث مختلف به مسائل فرهنگی اشاره می‌کنند ما نیز وظیفه داریم این مسائل را پیگیری کنیم. وقتی ورزشکار ما به پرچم سجده می‌کند و با رفتن روی سکو باعث می‌شود سرود جمهوری اسلامی طنین‌انداز شود بسیار ارزشمند و در جامعه تاثیرگذار است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار داشت: مباحث خوبی درخصوص آماده‌سازی کاروان پارالمپیکی ایران برای حضور موفق در پاریس مطرح شد. جلسه خوب و مفیدی بود که همه استفاده کردیم و این قول را می‌دهیم که در جلسات پارالمپیکی حضور پیدا کنیم و در مباحث مختلف مشارکت داشته باشیم.
وی گفت: تلاش می‌کنیم در جایی که نیاز به پشتیبانی ما باشد حمایت لازم را از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی داشته باشیم و به دنبال آن بتوانیم نتایج خوبی را در پاریس کسب کنیم. باید در کنار توجه به المپیک و پارالمپیک پاریس نگاه جدی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی دور بعد داشته باشیم و نباید زمان را از دست بدهیم.
کیومرث هاشمی در پایان افزود: در دور بعد به واسطه میزبانی ژاپن رقابت سختی با میزبان برای حفظ جایگاه جدولی داریم. در سال ۲۰۲۵ المپیک جوانان در تاشکند را نیز داریم و همه این رقابت‌ها آزمون سختی برای ماست که بتوانیم جوانان را برای المپیک‌های بعدی آماده کنیم.
در این نشست غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، مریم کاظمی‌پور نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و معاون توسعه ورزش بانوان و دیگر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.