تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 45237

کوثری: آمریکا و انگلیس خیال می‌کنند که اسرائیل را نجات می‌دهند

کوثری: آمریکا و انگلیس خیال می‌کنند که اسرائیل را نجات می‌دهند

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از آنکه رژیم اشغالگر قدس نتوانست به اهدافش بعد از عملیات طوفان‌الاقصی برسد، به دنبال انجام اقداماتی برای اثبات خود بود در همین شرایط آمریکا و انگلیس هم برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند؛ حال این‌که طبق اعلام غیورمردان یمنی آنها دفاع را رها نکردند

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از آنکه رژیم اشغالگر قدس نتوانست به اهدافش بعد از عملیات طوفان‌الاقصی برسد، به دنبال انجام اقداماتی برای اثبات خود بود در همین شرایط آمریکا و انگلیس هم برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند؛ حال این‌که طبق اعلام غیورمردان یمنی آنها دفاع را رها نکردند و محکم اقداماتشان را ادامه می‌دهند.
وی ادامه داد: براین اساس آمریکا و انگلیس سر عقل بیایند و بیشتر فکر کنند که چه طور می‌شود جلوی فاجعه و جنایات را بگیرند نه این‌که به مساله دامن زند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا و انگلیس خیال می‌کنند که اسرائیل را نجات می‌دهند حال این‌که نمی‌توانند به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند. آنها باید شکست را قبول کنند؛ این نقطه عطفی برای مردم فلسطین و غزه است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.