تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 48638

گردش ۱۳۴ میلیاردی لیگ‌های کشتی در سال ۱۴۰۲/ قرارداد کشتی‌گیران الکترونیکی می‌شود

گردش ۱۳۴ میلیاردی لیگ‌های کشتی در سال ۱۴۰۲/ قرارداد کشتی‌گیران الکترونیکی می‌شود

حمید یاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد سازمان لیگ فدراسیون کشتی در سالی که گذشت، اظهار کرد: فدراسیون کشتی سال بسیار شلوغ و پرترافیکی را به دلیل برگزاری مسابقات متعدد داخلی و بین‌المللی پشت سر گذاشت. وی افزود: سازمان لیگ نیز ۹ لیگ در رده‌های سنی مختلف در سال ۱۴۰۲ برگزار کرد

حمید یاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد سازمان لیگ فدراسیون کشتی در سالی که گذشت، اظهار کرد: فدراسیون کشتی سال بسیار شلوغ و پرترافیکی را به دلیل برگزاری مسابقات متعدد داخلی و بین‌المللی پشت سر گذاشت.
وی افزود: سازمان لیگ نیز ۹ لیگ در رده‌های سنی مختلف در سال ۱۴۰۲ برگزار کرد و علاوه بر آن نیز مسئولیت برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی نیز بر عهده سازمان لیگ فدراسیون کشتی بود. خدا را شکر عملکرد مجموعه همکاران ما در سازمان لیگ در برگزاری رقابت‌های مختلف خوب و قابل قبول بود، هر چند نقاط ضعفی وجود داشت که به طور قطع برای رفع آن‌ها و بهبود هر چه بیشتر در نحوه برگزاری مسابقات مطابق با شان و جایگاه کشتی به عنوان ورزش اول ایران برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، درباره مجموع گردش مالی لیگ‌های کشتی در سال ۱۴۰۲، گفت: مجموع گردش مالی نقدی و غیر نقدی لیگ‌های کشتی ایران در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود که رشد قابل توجهی نسبت به سالیان قبل داشته است. همچنین در مجموع ۳۷۲۴ رقابت کشتی در سالی که گذشت زیر نظر سازمان لیگ برگزار شد.
یاری خاطرنشان کرد: جا دارد از همه عزیزانی که سازمان لیگ کشتی را در انجام وظایف محوله حمایت کردند قدردانی کنم. حامیان مالی و استان‌ها نقش حمایتی ویژه‌ای از برگزاری مسابقات کشتی داشتند که باید از همه آن‌ها تشکر کنم.
وی درباره برنامه‌های سازمان لیگ کشتی برای ماندگاری حامیان مالی و بنگاه‌های اقتصادی در لیگ های کشتی ایران، گفت: تلاش جدی ما برای سال جدید این است که زمینه ماندگاری حامیان مالی و سرمایه گذاران در لیگ‌های کشتی را فراهم کنیم. ساختار لیگ‌ کشتی باید به صورتی باشد که حامیان مالی صاحب دستاوردهای مالی شوند تا با میل و رغبت در لیگ کشتی بمانند.
رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، درباره زمان آغاز لیگ‌های کشتی در سال آینده گفت: از ۲۶ فروردین ۷ تا ۲۸ اردیبهشت ۷ رویداد شامل مسابقات بین‌المللی نوجوانان آزاد و فرنگی، جام موحد، جام علی آبادی و شاهد جوانان و جام تختی را در پیش خواهیم داشت که اولین رویداد ما روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین با برگزاری جام موحد خواهد بود. لیگ‌های کشتی ما نیز از خرداد سال آینده با برگزاری لیگ دسته یک آغاز می‌شود و پس از آن نیز لیگ‌های نوجوانان و پهلوانک‌ها را با ساختار جدید و به صورت باشگاهی در رده نوجوانان در پیش خواهیم داشت. بعد از رقابت‌های المپیک نیز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد. کشتی فرنگی و آزاد جام تختی نیز به ترتیب روزهای ۵ تا ۷ اردیبهشت در اهواز و ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت در لارستان فارس برگزار می‌شود.
یاری در پایان درباره برنامه‌های سازمان لیگ در شفافیت قراردادهای کشتی‌گیران، گفت: قرار است ثبت قراردادها به صورت الکترونیکی به صورت آزمایشی از لیگ دسته یک اجرا شود و در سایر لیگ‌ها نیز با رفع ایرادات اجرایی شود. با این روش کشتی‌گیران دیگر نمی‌توانند با ۲ تیم قرارداد ببندند و همه چیز شفاف خواهد بود. در صورتی که یک کشتی‌گیر با یک تیم صحبت کند و قرارداد ببندد، تنها در صورتی که خود او و تیم مقابل برای لغو قرارداد اقدام کنند، قرارداد اولیه قابلیت لغو خواهد داشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.