تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 34065

کمبود قایق مشکل قایقرانان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی

کمبود قایق مشکل قایقرانان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی

محسن میلاد در گفت‌وگو با ایسنا، از اعزام تیم ملی پاراکانو به مسابقات جهانی آلمان در شهریور خبر داد و اظهار کرد: این رقابتها چون قبل از بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین برگزار می‌شود فرصت خوبی برای ارزیابی و محک قایقرانان است. البته هنوز تعداد نفرات اعزامی به این رقابتها مشخص نیست و بستگی به اعتبارات

محسن میلاد در گفت‌وگو با ایسنا، از اعزام تیم ملی پاراکانو به مسابقات جهانی آلمان در شهریور خبر داد و اظهار کرد: این رقابتها چون قبل از بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین برگزار می‌شود فرصت خوبی برای ارزیابی و محک قایقرانان است. البته هنوز تعداد نفرات اعزامی به این رقابتها مشخص نیست و بستگی به اعتبارات کمیته ملی پارالمپیک دارد که شرایط اعزام قایقرانان را به این رقابت‌ها فراهم کند. اگر اعتبارات لازم فراهم نشود چاره‌ای نداریم که تنها مدال آوران را به آلمان اعزام کنیم.
وی از اسلام جاهدی، شهلا بهروزی راد، رویا سلطانی، سارا عبدالملکی، مسعود قیصری و سعید حسین‌پور به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نام برد و گفت: با توجه به رکوردگیری که از تیم پاراکانو با حضور نماینده IPC داشتیم رکوردها راضی کننده بود و ما را به مدال آوری قایقرانان در هانگژو امیدوار کرد.
سرمربی تیم ملی پاراکانو در پاسخ به این پرسش که از بین نفرات اعزامی به هانگژو کدام یک از قایقرانان شانس کسب مدال طلا هستند، خاطرنشان کرد: شهلا بهروزی راد، اسلامی جاهدی و سعید حسین پور با توجه به رکوردهایی که ثبت کرده‌اند شانس زیادی برای کسب طلا در هانگژو دارند.
میلاد یکی از مشکلات قایقرانان را کمبود قایق عنوان کرد و افزود: پیش از این دغدغه اصلی ما نبود قایق پاکارانو برای تمرین قایقرانان جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی بود که متاسفانه به جز این مشکل متوجه شدیم در پاراکایاک نیز برند قایق تمرینی ورزشکاران با برند قایق حاضر در بازیهای پاراآسیایی متفاوت است و این مساله بدون شک در کاهش افت عملکرد ورزشکاران ما تاثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.