تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 37698

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در ساری

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در ساری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد محمد پور ” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اجرای ماموریت های محوله و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تولید ارز دیجیتال در شهرستان ساری شدند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد محمد پور ” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اجرای ماموریت های محوله و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تولید ارز دیجیتال در شهرستان ساری شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از محل بهره برداری از این تجهیزات توسط متهم  ۲۲ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال کشف کردند.
سرهنگ محمدپور، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲  میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و در نتیجه افزایش بیکاری و بروز جرائم در جامعه می شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در خاتمه از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر قانونی، قاچاق و سایر بی نظمی های اجتماعی موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
پایان جولان عاملان شرارات و چاقوکشی در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری عاملان چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ “محمود کلوانی” در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در حوزه شهری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی های بعمل آمده توسط پلیس اطلاعات و امنیت، ۴ نفر از عاملین چاقوکشی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.
سرهنگ کلوانی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت: پلیس هرگز اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افراد خاطی بدون اغماض با شدت برابر قانون، برخورد خواهد کرد.
دستبند پلیس میاندورود بر دستان سارقان حرفه ای سیم برق
فرمانده انتظامی شهرستان “میاندورود” از دستگیری ۲ سارق حرفه ای سیم و کابل برق با ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ “مجتبی راست خدیو” در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، رد پای ۲ سارق سابقه دار و یک مالخر را در رابطه با این سرقت ها شناسائی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و آلات و ابزار سرقت از مخفیگاه آنان کشف شد .
سرهنگ راست خدیو از دستگیری یک مالخر در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به ۱۰ فقره سرقت سیم برق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
زمین خواری میلیاردی در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف زمین خواری ۸۰ میلیارد ریالی در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: با حکم قضائی، زمین های تصرف شده، خلع ید شد.
سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر محصور و تصرف غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی در یکی از مناطق روستایی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس با تخریب دیوارهای ایجاد شده، زمین تصرف شده از چنگ متهم رها سازی و به آغوش طبیعت بازگردانده شد.
سرهنگ خسروی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
کشف ۳ تن آرد قاچاق در بهشهر
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف خودروی نیسان با ۳ تن و ۳۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ “ابوالقاسم ابراهیمی” در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی درحین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی رستمکلا بهشهر به یک خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی ازخودروی متوقف شده ۳ تن و ۳۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف شد.
سرهنگ ابراهیمی با اشاره به اینکه در این رابطه خودرو توقیف،  یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
توقیف موتورسنگین های قاچاق در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۶ دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.
سرهنگ “محمد محمدپور” در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای مبارزه با تردد هر گونه وسایل نقلیه فاقد مدارک گمرکی در سطح استان، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطان اقتصادی شهرستان ها با اجرای طرح عملیاتی به مدت۷۲ ساعت موفق به شناسایی و توقیف۶ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اشاره به این که موتورسیکلت های توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده اند، گفت: با دستور قضائی موتورسنگین های مذکور به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شدند.
سرهنگ محمد پور ارزش ریالی مجموع موتورسیکلت های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.