تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
کد خبر : 15485

تلاش تکواندوکاران ناشنوا برای کسب قهرمانی در المپیک

تلاش تکواندوکاران ناشنوا برای کسب قهرمانی در المپیک

غلامرضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارمین اردوی آماده‌سازی تکواندوکاران ناشنوا برای شرکت در المپیک از ششم فروردین با حضور ۸ ورزشکار در بخش کیوروگی و ۲ ورزشکار پومسه (دختران و پسران) در خانه تکواندو در حال برگزاری است که این اردو تا ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت. وی گفت: نفرات اعزامی از

غلامرضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارمین اردوی آماده‌سازی تکواندوکاران ناشنوا برای شرکت در المپیک از ششم فروردین با حضور ۸ ورزشکار در بخش کیوروگی و ۲ ورزشکار پومسه (دختران و پسران) در خانه تکواندو در حال برگزاری است که این اردو تا ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: نفرات اعزامی از بهترین های تکواندو و جزو کسانی هستند که در مسابقات قهرمانی جهان به مدال طلا دست پیدا کرده‌اند و شانس زیادی برای کسب مدال در المپیک دارند.

عزیزی با اشاره به آسیب‌دیدگی برخی از تکواندوکاران در جریان تمرینات، خاطرنشان کرد: برخی از ورزشکاران اعزامی به المپیک در جریان تمرینات تا حدودی دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند که با هماهنگی کمیته پزشکی و با انجام کار فیزیوتراپی در حال درمان هستند و مشکل خاصی برای پیگیری تمرینات خود ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تکواندوکاران از نظر امکانات و تجهیزات دچار مشکل خاصی هستند یا خیر؟ افزود: هر چند کمبود امکانات همیشه وجود دارد، اما با همکاری فدراسیون تکواندو و با حمایت فدراسیون ناشنوایان تا به امروز مشکلات مرتفع شده و شرایط راضی کننده است.

رییس انجمن تکواندوی ناشنوایان پیرامون این پرسش که در کدام بخش امید به کسب مدال دارید، اظهار کرد: در هر دو بخش کیوروگی و پومسه زنان و مردان شرایط یکسان است و امید به کسب مدال داریم. البته سعی کردیم در طی ۴ مرحله اردوی آمادگی که داشتیم ورزشکاران را از هر لحاظ مورد ارزیابی قرار دهیم و در نهایت بهترین‌ و باتجربه‌ترین تکواندوکاران را برای المپیک گزینش کنیم.

وی در پایان زمان اعزام تیم تکواندو به المپیک را ۱۳ اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: برای شرکت در المپیک ۵ مرحله اردو پیش‌بینی شده بود که ۴ مرحله اردو برگزار شده و آخرین اردو که وصل به اعزام است اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار خواهد شد و سپس تیم ۱۳ اردیبهشت عازم برزیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.