تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 33837

کشف انبار ۲۰ میلیاردریال پارچه قاچاق در جنوب تهران

کشف انبار ۲۰ میلیاردریال پارچه قاچاق در جنوب تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق  به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان رجایی تهران  شدند. بررسی های اولیه نشان از این داشت مالک انبار با استفاده خودروهای شوتی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق  به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان رجایی تهران  شدند. بررسی های اولیه نشان از این داشت مالک انبار با استفاده خودروهای شوتی تعداد فراوانی پارچه قاچاق را به این مکان انتقال داده و دپو کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: با شناسایی هویت مالک انبار  و هماهنگی‌های قضائی اکیپی از ماموران این پلیس به انبار کالا مراجعه و در بازید از  این مکان ۶۰۰ رول پارچه قاچاق  فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند، اضافه کرد: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.