تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر : 50116

کسی از داور «الکی» دفاع نکند/ در داخل استقلال با من دشمنی دارند!

کسی از داور «الکی» دفاع نکند/ در داخل استقلال با من دشمنی دارند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از تصمیمات داور دیدار این تیم برابر آلومینیوم گفت: کسی الکی از داور دفاع نکند چرا که مشخص بود سوت هایش به چه شکلی زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر روز جمعه استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم که در همان نیمه اول می توانستیم با دو گل کار را تمام کنیم اما دقت لازم را نداشتیم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم وزش شدید باد کار را برای پاس دادن سخت کرده بود. با این حال بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند که بتوانند بازی را با پیروزی به پایان برسانند که خدا را شکر همین اتفاق هم رخ داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از قضاوت رضا عادل داور این دیدار گفت: کسی دفاع الکی از داور نکند. من فوتبال را می‌فهمم که داور سوت چطور می‌زند. در دقیقه دو به بازیکنم و همینطور به من الکی کارت داد تا بازی بعدی محروم شوم. می‌دانم چرا برای بازی بعدی کارت زرد گرفتم. یکسری اتفاقات عجیب و غریبی افتاد و داور با همه دعوا داشت. این مشکل به خاطر باشگاه ما است، تیم‌های دیگر را ببینید که چند امتیاز از داوری گرفته‌اند. خدا را شکر که کادو نگرفتیم ولی هفته قبل گل سالم ما را قبول نکردند. در دیدار امروز از هجده قدم بیرون نمی‌آمدیم چون می‌ترسیدیم به کسی بخوریم. مقصر نه داور است و نه کسی دیگر، مقصر چیزهایی هستند که می‌گذاریم برای بعد صحبت کنیم.
جواد نکونام با بیان این که نمی خواهد به اتفاقات گذشته اشاره کند ادامه داد: اینکه قبلاً چه اتفاقی افتاده را آنالیز نکرده‌ام ولی اول فصل فریاد می‌زدیم که استقلال نیاز به بازیکن دارد، برای این بود که این تیم باید بازیکن ملی‌پوش داشته باشد. در سال ۹۱ که در استقلال بازی می‌کردم، مربی ما ۷ بازیکن فیکس تیم ملی داشت، آیا الان نباید داشته باشد؟ گفتم تیمی سه میلیون دلار هزینه کرده است و می‌بینید چه بازیکنانی گرفته شده و چه قیمت‌هایی دارند. دَم‌شان گرم و واقعا به آن مدیریت تبریک و خسته نباشید گفت. ضرر کردیم ولی تا اینجای کار آمده‌ایم. آرش رضاوند با پای مصدوم بازی کرد.
وی در ادامه انتقاداتش از مدیریت باشگاه استقلال گفت: نسبت به دور رفت چیزی به سودمان نیست. بیرونی‌ها دشمن ما هستند که البته منظورم فوتبالی است و همه دوست‌مان هستند. در دور رفت برای یک بازی گفتیم روز آن را تغییر کند ولی گفتند نمی‌شود و باید جام حذفی برگزار شود. الان چه اتفاقی افتاده که می‌توانیم لیگ را هر ۶،۷ روز برگزار کنیم؟ ما سه روز یکبار بازی کرده‌ایم. در دربی رفت، تیمم را به اصفهان، اهواز و سپس تهران فرستادند. برای دربی برگشت، تیمم را به رفسنجان فرستادند و برگشت به اهواز و سپس در تهران بازی کرد.
وی اضافه کرد: چرا کسی در باشگاه ما اعتراض نمی‌کند؟ چون نمی‌خواهند و باز هم می‌گویم دشمن داریم و این اتفاقات کنار هم قرار می‌گیرد. چرا این اتفاقات فقط برای ما می‌افتد؟ چون با من دشمنی دارند. مشکلی ندارم که با من دشمنی دارند چون کارم را با صداقت و درستی انجام می‌دهم و هیچ کسی نمی‌تواند چیزی بگوید. در دوران فوتبالم هم همین کار را می‌کردم و فوتبالم را انجام می‌دادم. الان اتفاقاتی می‌افتد که مگر می‌توانم سکوت کنم؟
نکونام گفت: می‌توانم درباره استقلال که عشق دوران کودکی‌ و آرزویم بوده است، حرفی نزنم؟ من را بیرون بیندازند، مشکلی ندارم. مگر فوتبال ما با رفتن من درست یا بدتر می‌شود؟ نمی‌توانم سکوت کنم چون اتفاقاتی می‌افتد که مثل کتاب باز است و روی میز می‌بینم. زندگی‌ام را در فوتبال گذاشته‌ام. اگر هر سال یک ریال از فوتبال گرفته باشم برای من بس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.