تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 13917

کرم احمدیان: نگاه جنسیتی نداریم/ داوری: باید سازمان لیگ را تشکیل دهیم

کرم احمدیان: نگاه جنسیتی نداریم/ داوری: باید سازمان لیگ را تشکیل دهیم

به گزارش ایسنا، کرم احمدیان کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال، در جریان مجمع انتخاباتی گفت: بنده ۳۰ سال در بسکتبال خدمت کرده‌ام و همه عزیزان با بنده آشنا هستند. با توجه به تجربه‌ای که در این رشته کسب کرده‌ام، چالش‌ها را شناسایی و سپس برنامه‌ریزی کرده‌ام که این برنامه‌ها را در اختیار اعضا نیز قرار

به گزارش ایسنا، کرم احمدیان کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال، در جریان مجمع انتخاباتی گفت: بنده ۳۰ سال در بسکتبال خدمت کرده‌ام و همه عزیزان با بنده آشنا هستند. با توجه به تجربه‌ای که در این رشته کسب کرده‌ام، چالش‌ها را شناسایی و سپس برنامه‌ریزی کرده‌ام که این برنامه‌ها را در اختیار اعضا نیز قرار داده‌ام.

او ادامه داد: برنامه بنده سه بازوی قدرتمند دارد، ابتدا نخبگان و پیشکسوتان بسکتبال که باید از این عزیزان استفاده کرد. دوم هیات‌های استانی هستند که بازوان فدراسیون به شمار می‌روند و مورد سوم هم مدیران عامل باشگاه‌ها هستند که با داشتن تیم در لیگ باعث توسعه این رشته می‌شوند. جا دارد از فدراسیون‌های قبلی هم تشکر کنم که با تمام توان کار کردند و جا دارد از برادران عزیزی که تا الان زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر کنم. هیچ کاری به تنهایی شدنی نیست و ما نیاز به حمایت داریم.

احمدیان همچنین گفت: لیگ بسکتبال در چند سال گذشته هربار با یک روش متفاوت برگزار شده است که چالش مهمی است. باید سازمان لیگ داشته باشیم تا برنامه درستی برای نوع برگزاری تعیین کنند. در بحث بانوان، عزیزان ما طی سه چهار سال گذشته واقعا مورد کم لطفی قرار گرفتند و ما به دلیل نداشتن اردو تیم خوبی نداشتیم و در آسیا ششم شدیم. در مجموع باید بگویم که نگاه جنسیتی نداریم و هر کاری که برای آقایان صورت بگیرد برای بانوان هم انجام خواهد شد.

جواد داوری: باید سازمان لیگ را تشکیل دهیم

به گزارش ایسنا، جواد داوری دیگر کاندیدای این انتخابات نیز در ابتدای مجمع توضیح داد: بنده از بازیکنان نسل طلایی بسکتبال هستم و خدا را شاکر هستم. بنده کاملا به بزرگی رشته بسکتبال واقف هستم. معتقد هستم وقتی کرسی ریاست را کسب می‌کنید باید برنامه‌ریزی خود را با توجه به شرایط موجود انجام دهید.

او گفت: شایسته سالاری یکی از اصلی‌ترین مشکلات چند سال اخیر بسکتبال بود و نبود برنامه بسکتبال را اذیت می‌کرد. طی چند سال گذشته ضعف روابط بین‌الملل نیز در بحث داوران خیلی آسیب زد. بسکتبال در بحث پشتوانه سازی به کار زیادی نیاز دارد و استفاده از پتانسیل باشگاه‌ها هم در این زمینه بسیار مهم است.

داوری ادامه داد: تشکیل کمیسیون‌ها می‌تواند به بسکتبال ایران در زمینه‌ها مختلف شخصیت ببخشید که در برنامه‌های خود به این‌ موضوع توجه‌ ویژه‌ای‌ کرده‌ایم. در بحث باشگاهی نیز حتما باید سازمان لیگ تشکیل شود و فدراسیون با نظارت کامل این لیگ‌ها را به نحو احسن برگزار کند. لیگ پایه ما نیز بسیار مشکل دارد که باید بهبود یابد.

او درباره بسکتبال سه به سه نیز گفت: این حوزه برای شناخت بیشتر بسکتبال در عرصه همگانی بسیار کمک کننده است که باید از شهرداری‌های محترم کمک بگیریم. این بخش باید سازمان یافته و از بسکتبال پنج به‌ پنج جدا شود. بحث اسپانسری هم بسیار مهم است که یک شرکت هواپیمایی هم به عنوان اسپانسر در کنار ما خواهد بود تا مشکلات مالی فدراسیون را کاهش دهیم.

یاوری: دستمزد بانوان باید افزایش یابد

شاپور یاوری نیز در جریان مجمع اظهار کرد: باید در نظر بگیریم که الان بسکتبال مشکلات مالی زیادی دارد و این موضوع نشات گرفته از وضعیت سخت کشور است. باید با تامین منابع مناسب اعزام‌ها و اردوهای تدارکاتی خود را بهبود ببخشیم چون با شرایط فعلی نمی‌توان چندان موفق بود. ضمن اینکه ما باید درآمدهای دوره‌های آموزشی را به هیات‌ها تخصیص دهیم که بازوان اجرایی فدراسیون‌ها هستند.

او ادامه داد: امضای تفاهم‌نامه با نیروهای مسلح و شهرداری‌ها نیز در راستای توسعه بسکتبال در بخش همگانی بسیار مهم است که این‌ موضوع نیز در برنامه‌های بنده قرار دارد. یکی دیگر از موضوعات مهم دستمزد بانوان ما است که باید به شرایط بهتری برسد. توافق‌هایی در زمینه اسپانسرینگ نیز با پتروشیمی‌ها وخودروسازی‌ها صورت گرفته است که امیدوارم در صورت تایید بنده توسط مجمع، از این پتانسیل بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.