تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 49495

کرملین: پایان دوران ریاست‌جمهوری زلنسکی را بررسی می‌کنیم

کرملین: پایان دوران ریاست‌جمهوری زلنسکی را بررسی می‌کنیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «دمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین، امروز (دوشنبه) گفت که روسیه و ارمنستان به همکاری بر سر کنترل زیان‌ها و اصلاح وضعیت در بخش بانکی ادامه می‌دهند و مذاکرات آن‌ها در این باره نیز ادامه خواهد داشت. خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که پسکوف در جمع

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «دمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین، امروز (دوشنبه) گفت که روسیه و ارمنستان به همکاری بر سر کنترل زیان‌ها و اصلاح وضعیت در بخش بانکی ادامه می‌دهند و مذاکرات آن‌ها در این باره نیز ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: ما بارها گفته‌ایم که بسیاری از کشورها تحت فشار بی‌سابقه‌ای از سوی آمریکا قرار دارند، از جمله تهدید تحریم‌ها، تحریم‌های ثانویه و دیگر موارد. این به این معنا نیست که ما به همکاری با دوستان ارمنی خود برای کنترل زیان‌ها و اصلاح وضعیت همکاری نمی‌کنیم. ما با دوستان ارمنی خود به مسیر گفت‌وگو و جبران خسارت ادامه خواهیم داد، چراکه آمریکایی‌ها در حال وارد آوردن فشار بی‌سابقه‌ای هستند.
سخنگوی کرملین همچنین درباره وضعیت سازوکار پراخت «میر» در ارمنستان گفت که تصمیم بانک‌های ارمنستانی برای متوقف کردن خدمات‌رسانی به کارت‌های بانکی میر در نتیجه فشار بی‌سابقه آمریکا و تهدید به تحریم‌ها بوده است.
او همچنین گفت که مسکو وضعیت پایان دوران ریاست‌جمهوری «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین در ماه مه را نیز بررسی خواهد کرد تا موضع خود را اعلام کند.
پسکوف در پاسخ به این سوال خبرنگاران مبنی بر این که آیا کرملین پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری زلنسکی او را رییس جمهور اوکراین تلقی خواهد کرد یا نه، گفت: از الان چیزی نمی‌گویم. زمان آن که در مه است، کاملا درست است. زمان پایان یافتن اختیارات رییس جمهور فعلی فراخواهد رسید. ما خودمان را با آن تطبیق خواهیم داد و وضعیتمان را به منظور اعلام موضعمان اعلام خواهیم کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.