تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 39004

بازیکنان بسکتبال سه‌نفره: بازی چندان خوبی انجام ندادیم اما صعود کردیم

بازیکنان بسکتبال سه‌نفره: بازی چندان خوبی انجام ندادیم اما صعود کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، امیرحسین یازرلو در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال سه نفره مقابل ترکمنستان گفت: بازی چندان خوبی انجام ندادیم. سرمربی تیم با ما صحبت کرده بود و بعضی از دستوراتش را توانستیم انجام دهیم. خدا را شکر که بازی را بردیم. در گروه پنج تیمی بودیم و چهار بازی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، امیرحسین یازرلو در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال سه نفره مقابل ترکمنستان گفت: بازی چندان خوبی انجام ندادیم. سرمربی تیم با ما صحبت کرده بود و بعضی از دستوراتش را توانستیم انجام دهیم. خدا را شکر که بازی را بردیم. در گروه پنج تیمی بودیم و چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و صعود کردیم و امیدوارم در مراحل بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. صد درصد به رسیدن به سکوی بازی‌های آسیایی فکر می‌کنیم.
فقط از قهرمانی حرف می‌زنیم، نه دومی و سومی آسیا
همچنین محمدمهدی رحیمی پیروزی برابر ترکمنستان را سخت خواند و گفت: ترکمنستان تیم بسیار خوبی است و مقابل ژاپن هم با اختلاف دو سه امتیاز شکست خورد. تا لحظات آخر بازی تیم برنده مشخص نبود. خوشبختانه بردیم و صعود کردیم. حریفمان هم فردا مشخص می‌شود. هدفمان کسب عنوان قهرمانی است. در بین خودمان فقط از قهرمانی حرف می‌زنیم و اصلا به دومی و سومی آسیا فکر نمی‌کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.