تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 31861

کاپ جام جهانی بسکتبال در تهران و اصفهان

کاپ جام جهانی بسکتبال در تهران و اصفهان

به گزارش ایسنا، ایران یکی از کشورهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال است که در سه کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار می‌شود. در همین راستا فدراسیون جهانی بسکتبال، کاپ قهرمانی این رویداد را به کشورهای راه یافته به جام جهانی اعزام می‌کند. بر همین اساس، کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال جمعه ۲۲

به گزارش ایسنا، ایران یکی از کشورهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال است که در سه کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار می‌شود. در همین راستا فدراسیون جهانی بسکتبال، کاپ قهرمانی این رویداد را به کشورهای راه یافته به جام جهانی اعزام می‌کند.
بر همین اساس، کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه در تهران و دو روز بعد در اصفهان به گردش در می‌آید.
بیشتر بخوانید

با رقبای بسکتبال ایران در جام جهانی آشنا شوید

مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از سه شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در گروه G مسابقات، با تیم‌های اسپانیا، برزیل و ساحل عاج هم گروه است.
ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ نیز با اسپانیا همگروه بود. اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جهان است و در جام جهانی ۲۰۱۹ – چین، آرژانتین را در فینال شکست داد.
گروهبندی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال به میزبانی ژاپن، فیلیپین و اندونزی به شرح زیر است:
گروه A: آنگولا ،دومینیکن، فیلیپین و ایتالیا گروه B: سودان جنوبی، صربستان، چین و پورتوریکو گروه C: آمریکا، اردن، یونان و نیوزلند گروه D: مصر، مکزیک، مونته‌نگرو و لیتوانی گروه E: آلمان، فنلاند، استرالیا و ژاپن گروه F: اسلوونی، کیپ‌ورد، گرجستان و ونزوئلا گروه G: ایران، اسپانیا، ساحل عاج و برزیل گروه H: کانادا، لتونی، لبنان و فرانسه
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.