تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 38379

کاپیتان والیبال لهستان انتخابی المپیک را از دست داد؟

کاپیتان والیبال لهستان انتخابی المپیک را از دست داد؟

به گزارش ایسنا، در جریان فینال مسابقات والیبال قهرمانی اروپا، دو تیم لهستان و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر لهستان همراه بود. ایتالیا که در خانه خود مقابل لهستان قرار گرفته بود با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب لهستان شد

به گزارش ایسنا، در جریان فینال مسابقات والیبال قهرمانی اروپا، دو تیم لهستان و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر لهستان همراه بود. ایتالیا که در خانه خود مقابل لهستان قرار گرفته بود با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب لهستان شد تا شاگردان نیکولا گربیچ قهرمان رقابت‌های اروپایی شوند.
بارتوش کورک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان پس از کسب مدال طلای قهرمانی اروپا توسط تیمش گفت: امیدوارم این آخرین حضور من در تیم ملی نبوده باشد و بتوانم دوباره با این پیراهن بازی کنم.
کورک در سه بازی اخیر قهرمانی اروپا برای تیمش بازی نکرد زیرا قبل از بازی یک چهارم نهایی مقابل صربستان  احساس درد در ناحیه ران خود داشت که اوایل این فصل او را آزار می‌داد. او در گفت و گو با رسانه ها پس از فینال اعتراف کرد که نمی‌داند آینده دوران حرفه ای اش در تیم ملی چگونه خواهد بود.
کورک گفت: بازیکنان این مدال را برای من به دست آوردند و سعی کردم تا جایی که می توانستم از آنها حمایت کنم. امیدوارم این آخرین حضور من در این تیم نباشد و بتوانم دوباره با پیراهن تیم ملی بازی کنم.
کادر فنی و خود این بازیکن هنوز دقیقا نمی‌دانند منشاء مشکل سلامتی او چیست. وی پس از بازگشت به لهستان تحت معاینه کامل قرار خواهد گرفت. حضور او در مسابقات انتخابی المپیک هنوز قطعی نیست و شاید این بازیکن رقابت‌های انتخابی را از دست بدهد.
کورک خاطرنشان کرد که هنوز نمی‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد اما می‌داند که برای بازی در تیم ملی باید در سطح بسیار بالایی ظاهر شود. 
او گفت: ما تیم قهرمانی داریم که ورود به آن بسیار بسیار سخت خواهد بود. تیم ملی باید از قوی ترین بازیکنان موجود  تشکیل شود و مربی مطمئنا اینگونه تفکر خواهد کرد.
کاپیتان تیم ملی لهستان گفت:  شرایط باید بگونه‌ای باشد که به فرد باتوجه به شایستگی‌هایش اعتبار داده شود. برای رسیدن به موفقیت عالی، باید بهترین بازی خود را  انجام دهید. بازیکنان تیم لهستان موفق به انجام این کار شدند و من برای آنها احترام زیادی قائل هستم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.