تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 31075

کاپیتان تیم ملی پاراتنیس روی میز از بیمارستان مرخص شد

کاپیتان تیم ملی پاراتنیس روی میز از بیمارستان مرخص شد

حمید شیخ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: مردادماه سال گذشته در جریان مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کردم، یک زخم در قوزک پای من ایجاد شد که در همان جا از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی تحت درمان قرار گرفتم. بعد از بازگشت به ایران نیز پای من در یکی از بیمارستان‌های اهواز تحت چند عمل جراحی

حمید شیخ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: مردادماه سال گذشته در جریان مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کردم، یک زخم در قوزک پای من ایجاد شد که در همان جا از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی تحت درمان قرار گرفتم. بعد از بازگشت به ایران نیز پای من در یکی از بیمارستان‌های اهواز تحت چند عمل جراحی قرار گرفت و در حال مداوای این زخم بودم که متأسفانه دچار زخم بستر شدم.
وی ادامه داد: علاوه بر این زخم، در بخش دیگری از کمرم زخم دیگری ایجاد شد و همین‌ها باعث شد که در ناحیه کمر دچار عفونت شدید شوم. ماه‌ها با این بیماری درگیر بودم تا این که از ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ به دلیل شدت عفونت ایجاد شده در بیمارستان اهواز بستری هستم.
کاپیتان تیم ملی پاراتنیس روی میز عنوان کرد: پس از چند هفته، بالاخره با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شدم و اگر روند درمان خوب پیش برود احتمالا نیازی به جراحی پلاستیک در ناحیه زخم هم نخواهد بود. من در این مدت سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم.
وی با قدردانی از مدیرکل ورزش استان و رییس اداره ورزش شهرستان ایذه، گفت: خوشبختانه این مسئولان پیگیر وضعیت من بودند و حتی شهردار ایذه قول دادند در صورت نیاز به جراحی پلاستیک در بحث تامین هزینه به من کمک می کند که از وی تشکر می کنم. البته متاسفانه همچنان خبری از مدیرکل بهزیستی خوزستان نیست و حتی یک پیام هم از طرف او نداشتم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.