تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 48366

شهادت یکی از رزمندگان حزب‌الله در نبرد با رژیم صهیونیستی

شهادت یکی از رزمندگان حزب‌الله در نبرد با رژیم صهیونیستی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که علی محمد زین ملقب به «بلال» از رزمندگان این جنبش و متولد سال ۱۹۹۱ در منطقه«سحمیر» در راه دفاع از قدس به شهادت رسید. در این راستا، حسین جشی، نماینده فراکسیون وفای به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم تشییع

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که علی محمد زین ملقب به «بلال» از رزمندگان این جنبش و متولد سال ۱۹۹۱ در منطقه«سحمیر» در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.
در این راستا، حسین جشی، نماینده فراکسیون وفای به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم تشییع جعفر و علی و حسن مرجی و احلام فقیه مرجی از اهالی منطقه بلیدا در جنوب این کشور که اخیرا به شهادت رسیدند در اظهاراتی گفت که پنج ماه از تجاوزهای رژیم صهیونیستی می گذرد و مقاومت بیشتر و قوی‌تر شده است.
به نقل از العهد، وی تاکید کرد: تا زمانی که آزادگان جهان در میدان هستند متجاوزان و اشغالگران توان اتخاذ هیچ تصمیمی نخواهند داشت، مقاومت غرور شما را شکست و رویاهایتان را نابود کرد.
این نماینده لبنانی افزود: آتش‌بس ابتدا باید از نوار غزه آغاز شود. ما به مسیر شهدا ادامه خواهیم داد و عقب نشینی نکرده و از جنگ خسته نخواهیم شد تا به لطف خداوند پیروزی را محقق کنیم.
حزب‌الله لبنان اخیرا با شلیک موشک‌های برکان، پایگاه «الراهب» و محل استقرار نظامیان دشمن اطراف آن را هدف قرار داد.
حزب الله لبنان همچنین پادگان «معالیه» جولان را برای دومین بار با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داد.
حزب الله لبنان همچنین تجهیزات جاسوسی ارتش صهیونیستی در پایگاه «الرادار» را منهدم کرد.
به گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، حزب الله طی ساعت اخیر، مواضع ارتش صهیونیستی در منطقه هاردوف را با چندین موشک مورد اصابت قرار داده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.