تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 30787

کاهش شدید محبوبیت حزب نتانیاهو در پی اعتراضات و وخامت وضعیت امنیتی

کاهش شدید محبوبیت حزب نتانیاهو در پی اعتراضات و وخامت وضعیت امنیتی

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، طبق نتایج نظرسنجی که برای شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شد، حزب لیکود که در حال حاضر از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان این رژیم) ۳۲ کرسی را در اختیار دارد، در این نظرسنجی با میزان حمایتش توانست ۲۰ کرسی به دست آورده و در

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، طبق نتایج نظرسنجی که برای شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شد، حزب لیکود که در حال حاضر از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان این رژیم) ۳۲ کرسی را در اختیار دارد، در این نظرسنجی با میزان حمایتش توانست ۲۰ کرسی به دست آورده و در جایگاه سوم قرار گیرد.
بر اساس نتایج این نظرسنجی، حزب “بلوک رسمی” به ریاست بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی که در حال حاضر ۱۲ کرسی در کنست دارد، بیشترین منفعت را از اعتراضات علیه اصلاحات قضایی و وخامت شرایط امنیتی برد و با ۲۹ کرسی در جایگاه اول قرار گرفت.
حزب “یش عتید” (آینده‌ای وجود دارد) به ریاست یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی که در حال حاضر ۲۴ کرسی در کنست دارد، با کسب ۲۱ کرسی در جایگاه دوم قرار گرفت.
همچنین احزاب حامی نتانیاهو که کابینه فعلی رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهند، ۴۶ کرسی را به دست آورده و احزاب اپوزیسیون از جمله لیست مشترک عربی به ریاست منصور عباس ۶۴ کرسی را به دست آوردند.
دیگر احزاب عربی نیز ۱۰ کرسی را کسب کردند و حزب جمعیت ملی دموکراتیک به ریاست سامی ابوشحاده چهار کرسی به دست آورد.
طبق نتایج این نظرسنجی، ۵۱ درصد از اسرائیلی‌ها بر این باورند که گانتس برای قرار گرفتن در سمت نخست وزیری “مناسب‌ترین فرد” است اما ۴۱ درصد دیگر لاپید را “مناسب‌ترین گزینه” می‌دانند، همچنین ۳۴ درصد نیز از ادامه کار نتانیاهو در این سمت حمایت می‌کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.