تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 35338

کامبک والیبالیست‌های ایران مقابل ژاپن در قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا

کامبک والیبالیست‌های ایران مقابل ژاپن در قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا از امروز (شنبه ۳۱ تیر) با حضور ۱۲ تیم در تاشکند آغاز شد و تا روز شنبه هفتم مرداد ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که در مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن، چین و قزاقستان همگروه است،

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا از امروز (شنبه ۳۱ تیر) با حضور ۱۲ تیم در تاشکند آغاز شد و تا روز شنبه هفتم مرداد ادامه خواهد داشت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که در مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن، چین و قزاقستان همگروه است، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در نخستین مسابقه خود به مصاف ژاپن رفت و سه بر دو این تیم را از پیش رو برداشت.
شاگردان آرش صادقیانی که در ست‌های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را به حریف واگذار کردند، در ادامه مسابقه به بازی برگشتند و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ موفق به شکست ژاپن شدند تا در اولین گام یک برد و دو امتیاز حساس کسب کنند.
تیم ایران این مسابقه را با ترکیب شنتیا به‌نژاد، مصطفی صداقت، محمدرئوف خوشحال، امیرعلی فرج‌پور، آرمین آسیایی، طاها محسنی و مسعود ایمری آغاز کرد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه یکم مرداد) در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف چین می‌رود.
علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی، اصغر نجفی (مربیان) و امیرحسین ضمیری (بدنساز) مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپیست)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور فنی) به عنوان کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال را در این مسابقات همراهی می‌کنند.
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.