تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 43890

کاله مازندران به صف مدعیان لیگ برتر بسکتبال برگشت

کاله مازندران به صف مدعیان لیگ برتر بسکتبال برگشت

کاله مازندران در هفته دهم این مسابقات، عصرپنجشنبه ۳۰ آذرماه در بازی خانگی خود در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از تیم رده هفتمی مس رفسنجان میزبانی کرد و در نهایت میهمان مدعی خود را با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ با شکست بدرقه کرد. کاله مازندران که برای جبران شکست‌های قبلی و دورنماندن از جمع مدعیان

کاله مازندران در هفته دهم این مسابقات، عصرپنجشنبه ۳۰ آذرماه در بازی خانگی خود در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از تیم رده هفتمی مس رفسنجان میزبانی کرد و در نهایت میهمان مدعی خود را با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ با شکست بدرقه کرد.
کاله مازندران که برای جبران شکست‌های قبلی و دورنماندن از جمع مدعیان به پیروزی دراین بازی خانگی نیاز مبرمی داشت، در همان شروع مسابقه حریف خود را احاطه کرد.
شاگردان علی آرزومندی درتیم کاله مازندران درنیمه نخست مسابقه برتری امتیازی خوبی نیست به حریف رفسنجانی خود ایجاد کرده بودند و در نهایت با اختلاف ۱۲ امتیازی راهی رختکن شدند.
نیمه دوم این مسابقه و به خصوص در اواخر پایانی دست سوم و شروع دست چهارم، بازیکنان جوان تیم مس رفسنجان، به یک امتیازی تیم کاله رسیدند، اما در نهایت تیم میزبان با حمایت اندک تماشاگران خود با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ پیروز شد و ششمین پیروزی این فصل خود را درخانه جشن گرفت.
در این دیدار ” نصرت یازرلو” بازیکن تیم کاله مازندران ۱۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کاریی ۱۷ عنوان بهترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد.
شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله مازندران با کسب ۶ پیروزی ، چهار شکست درجدول رده بندی این مسابقات ۱۶ امتیازی شد و در رده چهارم جدول فاصله امتیازی خود را با مدعیان لیگ کمتر کرد.
مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است وتیم شهرداری گرگان درصدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
مازندران با دو تیم کاله وآورتا ساری در این مسابقات حضور دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.