تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 38797

چمن آزادی، زبان گلایه از سایر استادیوم‎‌ها را می‌بندد

چمن آزادی، زبان گلایه از سایر استادیوم‎‌ها را می‌بندد

«سعید اخباری» عصر دیروز در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم آریو اسلامشهر، گفت: ابتدا باید به مجموعه تیم خودم و همچنین تیم آریو خسته نباشید بگویم؛ آریو تیمی است که از کادر فنی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و در سه هفته قبل نشان داده بود، سختکوش است. وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم

«سعید اخباری» عصر دیروز در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم آریو اسلامشهر، گفت: ابتدا باید به مجموعه تیم خودم و همچنین تیم آریو خسته نباشید بگویم؛ آریو تیمی است که از کادر فنی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و در سه هفته قبل نشان داده بود، سختکوش است.
وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در اثر یک غفلت گل خوردیم، اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک، موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و در اواخر بازی نیز ۱۰ نفره شدیم و کار برای ما سخت شد، اما نفراتی که به عنوان تعویضی وارد زمین شدند توانایی خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت پیروز این دیدار شدیم.
سرمربی تیم چادرملو اردکان با اشاره به اینکه بازگشت به بازی در نیمه دوم و تبدیل یک بازی باخته به برد ماحصل بازیکنان بود، گفت: هفته‌های ابتدایی لیگ است و تیم‌ها به هم نزدیک‌ هستند و نمی‌توان از الان سرنوشت تیمی را پیش بینی کرد.
اخباری افزود: تمام تلاش ما، از مدیریت باشگاه و مجموعه شرکت تا دیگر اعضای تیم این است که برای موفقیت کار را دنبال کنیم و بازی به بازی، برای کسب موفقیت پیش خواهیم رفت اما من به عنوان سرمربی به کسی اجازه این را نمی‌دهم که به بازیکنانم برای صعود فشار بیاورد، چرا که هیچ تیمی در فشار موفق نشده است.
وی همچنین در خصوص شرایط و وضعیت زمین بازی استادیوم اسلامشهر نیز گفت: امیدوار بودیم شرایط زمین بهتر از این باشد اما وقتی استادیوم آزادی آن شرایط را دارد، به زمین‌های دیگر نمی‌شود چندان ایراد وارد کرد.
سرمربی چادرملو درباره شرایط داوری نیز گفت: من در دو صحنه مشکوک به پنالتی اعتراض داشتم اما نظر داور این نبود لذا به تصمیم داور احترام می‌گذاریم؛ آقای افشاریان یکی از بازیهای فصل گذشته‌ی ما را قضاوت کرد که در آن بازی باختیم اما از وی تشکر کردیم و امروز نیز که برنده شدیم و باز هم از عملکردش تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.