تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 44194

صعود گلادیاتورها به صدر جدول لیگ آلمان با درخشش ستاره ایرانی

صعود گلادیاتورها به صدر جدول لیگ آلمان با درخشش ستاره ایرانی

به گزارش ایسنا، در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» موفق شد با ادامه روند خوب ستاره ایرانی خود، یازدهمین برد فصلش را در یک بازی نزدیک کسب کرده و موقتا صدرنشین شود. در این دیدار که با برتری ۸۷ – ۸۵ تیم «رومراشتروم» مقابل «پادربورن» به پایان

به گزارش ایسنا، در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» موفق شد با ادامه روند خوب ستاره ایرانی خود، یازدهمین برد فصلش را در یک بازی نزدیک کسب کرده و موقتا صدرنشین شود.
در این دیدار که با برتری ۸۷ – ۸۵ تیم «رومراشتروم» مقابل «پادربورن» به پایان رسید، بهنام یخچالی ستاره لژیونر بسکتبال ایران موفق شد در ترکیب این تیم ۱۴ امتیاز، ۵ پاس گل، یک بلاک و یک توپ ربایی را به نام خود قبت کردتا با تاثیرگذاری ۱۵، یک شب درخشان دیگر را پشت سر بگذارد.
کوارترهای اول، سوم و چهارم این دیدار نزدیک به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۶، ۲۶-۲۵ و ۱۸-۱۷ به سود گلادیاتورها پایان یافت تا با وجود شکست ۲۳-۲۷ در کوارتر چهارم، یخچالی و تیمش نهایتا با دو امتیاز برتری به پیروزی دست یابند.
تیم رومراشتروم گلادیاتور تریر با کسب ۱۱ برد، ۳ باخت و ۲۲ امتیاز از ۱۴ بازی، به طور موقت صدرنشین جدول رده‌بندی این مسابقات است و باید منتظر بازی سایر تیم‌ها باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.