تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 14472

چرا تیم منصوریان مقابل استقلال مثل پرسپولیس بازی نکرد؟

چرا تیم منصوریان مقابل استقلال مثل پرسپولیس بازی نکرد؟

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به نظرم نفت آبادان آن‌طور که هفته قبل مقابل پرسپولیس بازی کرده بود، نتوانست مقابل استقلال تهران به همان شکل بازی کند. البته بازی کردن در آبادان و بازی کردن در تهران شرایط خاص خود را دارد. شاگردان منصوریان هفته گذشته در یک کار  فوق‌العاده پرسپولیس را

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به نظرم نفت آبادان آن‌طور که هفته قبل مقابل پرسپولیس بازی کرده بود، نتوانست مقابل استقلال تهران به همان شکل بازی کند. البته بازی کردن در آبادان و بازی کردن در تهران شرایط خاص خود را دارد. شاگردان منصوریان هفته گذشته در یک کار  فوق‌العاده پرسپولیس را در آبادان شکست دادند، آن هم در روزی که همه ایران فکر می‌کردند پرسپولیس در آبادان یک برد خیلی راحت به دست می‌آورد و فاصله امتیازی‌اش را با استقلال حفظ می‌کند اما دیدیم جوانان نفت با تدابیری که منصوریان در پیش گرفته بود، تمام راه‌ها را روی خط حمله پرسپولیس بسته بودند و گلر نفت نیز یکی از بهترین عملکردهای خود را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: نفت با توجه به همین برد و فشار روحی که بر دوش آن قرار گرفت، روز گذشته مقابل تیم صدر جدولی استقلال تهران بازی کرد و به نظرم انتظاری که تمام مردم آبادان و حتی هواداران پرسپولیس از تیم نفت برای شکست تیم استقلال داشتند، فشار روحی روانی عجیبی به این تیم وارد کرد و باعث شد آن بازی که در آبادان مقابل پرسپولیس داشتند را نتوانند در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال به نمایش بگذارند. ضمن این‌که بازی کردن در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس واقعا سخت است، حتی اگر تماشاگری در ورزشگاه وجود نداشته باشد.

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: در بازی شب گذشته بعد از این‌که استقلال گل زد دائما در این فکر بود که از تک‌گل خود محافظت کند و استقلال خوب می‌دانست مقابل تیمی بازی می‌کند که اگر در کار دفاعی تیمی انگیزه لازم را نداشته باشد، تنبیه خواهد شد. در نیمه دوم نفت آبادان یک بازی مالکانه به نمایش گذاشت و استقلال را تحت فشار قرار داد اما تیم خوبِ نفت باید بداند اگر در 90 درصد بازی هم توپ در اختیار آن باشد ولی نتواند گلی بزند، امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد و زمانی این بازی مالکانه به چشم می‌آید که خط حمله نفت گلزنی کند. در مجموع نفت آبادان مثل بازی قبل مانند پرسپولیس نبود.

وی در ادامه نیز درباره بازی نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس، گفت: نفت پس از چند هفته شکست، در دیدار مقابل آلومنیوم اراک و مس رفسنجان موفق شد نوار ناکامی‌هایش را قطع کند و به دو تساوی خوب برسد و از شکست‌های متوالی رهایی پیدا کند. به نظر من نفت مسجدسلیمان شب گذشته مقابل پرسپولیس نیز علی‌رغم این‌که شکست خورد بازی خوبی به نمایش گذاشت و دروازه‌بان این تیم نشان داد گلر خوبی است اما در مجموع این تیم چاشنی شانس نداشت و نتوانست در ضربات آخر مقابل پرسپولیس موفق باشد و به برد برسد.

بختیاری‌زاده بیان کرد: با توجه به این‌که پرسپولیس مدعی  قهرمانی و سرسخت‌ترین حریف استقلال در کسب عنوان قهرمانی است و هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورده بود، بعید بود که برای دو هفته متوالی شکست بخورد و به همین دلیل پرسپولیس با کوهی از انگیزه مقابل نفت مسجدسلیمان ظاهر شد و نفت مسجدسلیمان کار بسیار سختی داشت. البته نفت با بازیکنان گمنام و جوان مقابل پرسپولیس با بازیکنانی با کیفیت که بیشتر آن‌ها ملی‌پوش یا لژیونر بوده‌اند بازی کرد و به نظرم شاگردان فکری در یک بازی بسیار نزدیک مغلوب پرسپولیس شدند. به شخصه باورم نمی‌شد که پرسپولیس با همین کوه انگیزه در نیمه دوم با وجود این‌که دو گل از نفت جلو بود، اسیر تاکتیک مسجدسلیمانی‌ها شود و به نظرم نفت یک بازی مالکانه انجام داد و موقعیت گل نیز ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازی که نفت در نیمه دوم به نمایش گذاشت، کسب حداقل یک امتیاز حق آن بود. البته از بازیکنان نفت مسجدسلیمان گله‌مندم زیرا نباید در یک بازی، دو گل شبیه به هم دریافت کنند و نباید به بازیکنان پرسپولیس اجازه می‌دادند به راحتی به دروازه آن‌ها نزدیک شود. البته این به استرس شاگردان فکری و موقعیت‌ آن‌ها در جدول رده‌بندی برمی‌گردد. نفت اگر از شروع بازی مثل نیمه دوم بود، مطمئناً می‌توانست حداقل به یک تساوی برسد. به فکری و تیمش برای بازی خوب مقابل پرسپولیس تبریک می‌گویم و این عملکرد ما را به بازی‌های آینده نفت مسجدسلیمان امیدوار کرد. آن‌ها با در پیش گرفتن همین نوع بازی و با جسارت، جرأت و درایت بیشتر می‌توانند به برد برسند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.