تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 44807

چادرملو قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد

چادرملو قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد

در آخرین روز و آخرین دیدار لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۲ تیم‌های نفت امیدیه و چادرملو اردکان که با صعود به فینال حضور خود در لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۳ قطعی کرده بودند، برای کسب مقام قهرمان به مصاف یک دیگر رفتند. سورمه‌ای پوشان چادرملو اردکان پس از ۷۵ دقیقه جدال و با پیروزی

در آخرین روز و آخرین دیدار لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۲ تیم‌های نفت امیدیه و چادرملو اردکان که با صعود به فینال حضور خود در لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۳ قطعی کرده بودند، برای کسب مقام قهرمان به مصاف یک دیگر رفتند.
سورمه‌ای پوشان چادرملو اردکان پس از ۷۵ دقیقه جدال و با پیروزی سه بر صفر عنوان قهرمانی لیگ دسته یک زنان را به نام خود ثبت کردند.
دختران چادرملو در این مسابقه در سه دست پیاپی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند و جواز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان کشور را به دست آوردند.
با صعود چادرملو به لیگ برتر والیبال بانوان ایران استان یزد در فصل جدید این لیگ، دو نماینده یعنی هوران و چادرملو خواهد داشت.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان که از ۱۶ آبان با حضور ۱۶ تیم آغاز شده بود، امروز (یکشنبه ۱۷ دی) پس از برگزاری ۶۴ دیدار با قهرمانی چادرملو اردکان به پایان رسید.
رده‌بندی چهار تیم برتر لیگ دسته یک زنان سال ۱۴۰۲ به قرار زیر است:
چادرملو اردکان قهرمان
نفت امیدیه نایب قهرمان
درین البرز مقام سوم
موحم فریدونکنار رتبه چهارم
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.