تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 35381

پیشرفت والیبال ژاپن از نگاه ملی‌پوش لهستان/ لئون: برای سامورایی‌ها احترام زیادی قائلیم

پیشرفت والیبال ژاپن از نگاه ملی‌پوش لهستان/ لئون: برای سامورایی‌ها احترام زیادی قائلیم

.به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال ژاپن و لهستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف هم رفتند که در پایان لهستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. تیم لهستان در این دیدار با حساب سه بر یک (۱۹ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱) حریف خود

.به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال ژاپن و لهستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف هم رفتند که در پایان لهستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. تیم لهستان در این دیدار با حساب سه بر یک (۱۹ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱) حریف خود را شکست داد.  
فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی لهستان نوشت: لهستان به فینال لیگ ملت‌های والیبال مردان ۲۰۲۳ راه یافت و چهارمین مدال متوالی خود را در این رقابت‌ها کسب کرد. پیش از این لهستان توانسه بود مدال برنز در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ و نقره در سال ۲۰۲۱ را کسب کند. در بازی لهستان و ژاپن بیش از ۱۰ هزار هوادار لهستانی این تیم را تشویق کرده و صعود خود را جشن گرفتند. 
ویلفردو لئون، مهاجم کوبایی‌الاصل لهستان در بین بازیکنان شروع کننده نبود، اما در ست اول وارد زمین شد و در نهایت تیمش را به موفقیت رساند. او با ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن لهستان بود.
فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: لهستان به عنوان میزبان این مسابقات، با حرکت و الهام گرفتن از طرفداران فوق‌العاده خود روی سکوها موفق شد به پیروزی برسد.
ویلفردو لئون پس از بازی گفت: این برد خیلی معنی دارد. بازگشت پس از دو سال عالی بوده و حضور در اینجا و بازی در فینال هیجان‌برانگیز است. ما جلوی هواداران خود بازی می‌کنیم و این به معنای حمایت زیاد از ما خواهد بود که واقعا به تیم لهستان کمک می‌کند. حمایت تماشاگران موردی است که هر بازیکنی دوست دارد داشته باشد. ما خوش شانس هستیم که هواداران زیادی ما را تشویق می کنند. آنها به ما انرژی و آدرنالین زیادی می‌دهند. باید بگویم، احترام زیادی برای ژاپن قائلیم. آنها در طول این سال‌ها پیشرفت بزرگی داشته‌اند. امروز بازی سختی برای ما بود و به خاطر آن به ژاپن تبریک می‌گویم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.