تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 37533

نظر هیات مدیره فولاد در استخدام مربی جدید تغییر کرد!

نظر هیات مدیره فولاد در استخدام مربی جدید تغییر کرد!

دوم شهریورماه یعنی پس از پایان هفته سوم لیگ برتر با شکست سنگین فولاد برابر ملوان، همکاری باشگاه و علیرضا منصوریان به پایان رسید. به گزارش ایسنا، از آن روز به بعد مسئولان باشگاه با گزینه های داخلی و خارجی از جمله دراگان اسکوچیچ، افشین قطبی، محرم نویدکیا، حسین فرکی و ایمان مبعلی وارد مذاکره

دوم شهریورماه یعنی پس از پایان هفته سوم لیگ برتر با شکست سنگین فولاد برابر ملوان، همکاری باشگاه و علیرضا منصوریان به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، از آن روز به بعد مسئولان باشگاه با گزینه های داخلی و خارجی از جمله دراگان اسکوچیچ، افشین قطبی، محرم نویدکیا، حسین فرکی و ایمان مبعلی وارد مذاکره شدند و در حالی که گفته می شد نویدکیا در یک قدمی پذیرفتن هدایت فولاد قرار دارد، منبع مطلع از باشگاه فولاد به خبرنگار ایسنا گفته است، نظر هیات مدیره باشگاه فعلا تغییر کرده و انتخاب مربی خارجی در دستور کار قرار گرفته است.
قرار است مربی فولاد در روزهای آینده که لیگ تعطیل است، انتخاب شود و باید دید بالاخره مربی خارجی در ادامه لیگ روی نیمکت فولاد می نشیند یا مربی ایرانی از بین گزینه های نام برده شده عهده دار هدایت این تیم اهوازی می شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.