تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 34880

پیروزی قاطع نخودی مقابل برنده آمریکایی جردن باروز+ ویدئو/ برد سخت یزدانی و باخت سوادکوهی

پیروزی قاطع نخودی مقابل برنده آمریکایی جردن باروز+ ویدئو/ برد سخت یزدانی و باخت سوادکوهی

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های روز پایانی کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی در بوداپست مجارستان، محمد نخودی دارنده مدال نقره جهان در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چنس مارستلر از امریکا به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان دو دقیقه و ۳۰ ثانیه با نتیجه

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های روز پایانی کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی در بوداپست مجارستان، محمد نخودی دارنده مدال نقره جهان در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چنس مارستلر از امریکا به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان دو دقیقه و ۳۰ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
نخودی سال گذشته در تورنمنت تونس مقابل این کشتی گیر ده بر صفر صاحب برتری شده بود.
مارستلر چندی پیش در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا دست به کار بزرگی زد و با شکست جردن باروز اسطوره کشتی آمریکا، صاحب دوبنده وزن ۷۹ کیلوگرم این کشور در رقابت های جهانی بلگراد صربستان شد.

شکست سوادکوهی از گرجستان
علی سوادکوهی دیگر نماینده ایران در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آوتاندی کنچادزه دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان و طلای امیدهای جهان ۲۰۱۸ از گرجستان به روی تشک رفت و در حالیکه تا ۶ ثانیه مانده به پایان دو بر یک‌ پیش بود اسیر زیرگیری حریف شد و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.
سوادکوهی در مبارزه نخست ۱۱ بر یک مقابل حریف خود از اوکراین به برتری رسیده بود. 
در این وزن نخودی و کنچادزه در نیمه نهایی مقابل هم کشتی می‌گیرند.
شکست بخشی در ۷۰ کیلوگرم
اما در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد بخشی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل امرحسین از مصر ناباورانه و با نتیجه سنگین ۱۱ بر ۷ تن به شکست داد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.
برد سخت امیرمحمد یزدانی
امیرمحمد یزدانی دیگر نماینده ایران در وزن ۷۰ کیلوگرم و دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل توکتومامبتوف دارنده مدال های طلای امیدهای آسیا و برنز بزرگسالان آسیا ۲۰۲۳ از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان به سختی با نتیجه ۷ بر ۷ به برتری رسید. یزدانی در این مبارزه بسیار پر اشتباه ظاهر شد و از نظر بدنی نیز در وضعیت بسیار بدی بود تا جاییکه نای بلند شدن از روی تشک را هم نداشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.