تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 18926

گروسی: هواداران نگرانند/ تکرار قهرمانی کار سختی است

گروسی: هواداران نگرانند/ تکرار قهرمانی کار سختی است

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت که هم‌چنان بدون سرمربی کار خود را پیش می‌برد، اظهار کرد: هم‌چنان اتفاق خاصی برای استقلال رخ نداده است. هر چقدر که بگذرد، کار برای استقلال سخت‌تر می‌شود. بهتر است مدیران استقلال اطلاع‌رسانی کنند تا هواداران از وضعیت باخبر

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت که هم‌چنان بدون سرمربی کار خود را پیش می‌برد، اظهار کرد: هم‌چنان اتفاق خاصی برای استقلال رخ نداده است. هر چقدر که بگذرد، کار برای استقلال سخت‌تر می‌شود. بهتر است مدیران استقلال اطلاع‌رسانی کنند تا هواداران از وضعیت باخبر شوند. مدیران استقلال تا این‌جای کار چراغ خاموش پیش می‌روند و همین هواداران را نگران کرده است اما امیدوارم آقای آجورلو و کادر مدیریتی بتوانند نتایج مورد نظر را به دست بیاورد.

او در ادامه درباره نقل و انتقالات استقلال گفت: الان می‌گویند تیم‌های دیگر بازیکنان خوب گرفتند اما به نظر من این بازیکنان جذب شده را استقلال بهترین‌هایش را دارد. استقلال در برخی نقاط نیاز به بازیکن دارد که آن هم باید با تایید سرمربی صورت بگیرد. به نظر من یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم‌ تمام کننده می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند.

گروسی در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی برای استقلال تاثیرگذارتر است یا مربی خارجی؟ گفت: مربی داخلی فشار بیش‌تری را به خاطر نتایج به دست آمده تحمل خواهد کرد و با این وجود اگر یک مربی خارجی باشد، می‌تواند تاثیر بیش‌تری داشته باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط موجود، آبی‌ها می‌توانند در فصل آینده مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشند؟ گفت: شاید قهرمان شدن راحت‌ باشد اما حفظ آن خیلی سخت‌تر است. استقلال برای حفظ قهرمانی باید سختی بیش‌تری متحمل شود و الان ۱۰۰ درصد هواداران به دنبال تکرار قهرمانی هستند. این مساله برای آبی‌ها دور از انتظار نیست و باید دید چه اتفاقاتی در آینده رقم می‌خورد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.