تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 45892

پیروزی اورال اوفا با درخشش لژیونر ایرانی در لیگ والیبال روسیه

پیروزی اورال اوفا با درخشش لژیونر ایرانی در لیگ والیبال روسیه

گزارش ایسنا، در جریان هفته نوزدهم سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم والیبال اورال اوفا به مصاف تیم شاختار رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۲ اورال اوفا همراه بود. در ست نخست شاختار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست دوم این دیدار، اورال اوفا توانست با نتیجه ۳۰ بر

گزارش ایسنا، در جریان هفته نوزدهم سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم والیبال اورال اوفا به مصاف تیم شاختار رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۲ اورال اوفا همراه بود.
در ست نخست شاختار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست دوم این دیدار، اورال اوفا توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به نام خود کند.
در ست سوم این دیدار، اورال اوفا با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به برد دست یافت اما در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد تا تکلیف تیم برنده به ست پنجم کشیده شود.
در ست پنجم این رقابت اورال اوفا با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی دست یافت تا اورال اوفا به ضمن پیروزی در این دیدار به برد مهمی دست یابد.
میلاد عبادی پور بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه که برای اورال اوفا بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و با کسب ۲۱ امتیاز ضمن درخشش در این بازی، عنوان بهترین بازیکن این رقابت را به نام خود کرد.
عبادی پور با عملکرد بی نقص خود در این رقابت تیمش را برنده این بازی کرد. عبادی پور در این رقابت ۱۸ امتیاز از حمله، دو امتیاز از سرویس و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد. اورال اوفا با این پیروزی در رتبه یازدهم جدول لیگ روسیه قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، همچنین درجریان هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ترکیه، تیم والیبال اسپورتوتو موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به مقابل دوه ولی به پیروزی برسد. این رقابت در پنج ست و به ترتیب با نتایج  ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۷ و  ۱۵ بر ۱۲ به سود والیبال اسپورتوتو به پایان رسید. مرتضی شریفی لژیونر والیبال ایران که برای اسپورتوتو در لیگ والیبال ترکیه بازی می‌کند ۱۸ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا در پیروزی تیمش موثر باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.