تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 11410

پورشیب: عضو هیچ گروهی در کمیسیون ورزشکاران نیستم/ حرفی باشد خودم می‌زنم

پورشیب: عضو هیچ گروهی در کمیسیون ورزشکاران نیستم/ حرفی باشد خودم می‌زنم

به گزارش ایسنا، ذبیح‌اله پورشیب در مورد این که برای ادامه همکاری با کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک چه برنامه‌ای دارد، بیان کرد:  در کمیسیون هستم. ورزشکاران لطف کردند به من رای دادند و اعتماد کردند از این رو تمام تلاشم را می‌کنم، پاسخگوی این اعتماد باشم. هر کاری که از دستم بر بیاید و

به گزارش ایسنا، ذبیح‌اله پورشیب در مورد این که برای ادامه همکاری با کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک چه برنامه‌ای دارد، بیان کرد:  در کمیسیون هستم. ورزشکاران لطف کردند به من رای دادند و اعتماد کردند از این رو تمام تلاشم را می‌کنم، پاسخگوی این اعتماد باشم. هر کاری که از دستم بر بیاید و عملی شود، انجام می‌دهم. 

پورشیب در مورد این که در جلسه قبلی کمیسیون حضور نداشت و تناقض‌گویی هایی در مورد حضور نداشتنش وجود داشت نیز گفت: من برای کاری به شهرستان رفته بودم و اعلام کردم که نمی‌توانم بیایم و اگر جلسه یک روز بعد باشد می‌توانم در آن شرکت کنم و واقعاً شهرستان بودم و کار داشتم. من با هیچ گروهی نیستم. فقط در مورد خودم نظر می‌دهم. هر حرفی باشد خودم می‌زنم و کاری به هیچ کسی هم ندارم. 

او در مورد این که با نبودش در جلسه قبلی کمیسیون شانس حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده ورزشکاران را از دست داد، گفت: برنامه‌هایی داشتم اما قهرمانان دیگر هستند و قطعا همه یک صدا، یک دل و یک دست پیش بروند اتفاقات خوبی می‌افتد و من هم کنار دیگر قهرمانان هستم.

پورشیب در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند جلسات کمیسیون ورزشکاران از این پس بدون حاشیه برگزار شود؟ تصریح کرد: امیدوارم حواشی برطرف شده باشد. 

او در مورد غیبت حسن یزدانی و محمدرضا گرایی در کمیسیون ورزشکاران گفت: من در مورد کشتی نظر نمی‌دهم چون آن‌ها می‌توانند درباره‌ی خودشان صحبت کنند. من فقط راجع به خودم حرف می‌زنم. دوست داریم کمیسیون قوی باشد و به ورزش و ورزشکاران خدمت کنیم و هدف هم همین است. 

این ملی‌پوش کاراته ایران در پایان گفت: من با هیچ کسی مشکلی ندارم و اگر حرفی باشد خودم می‌زنم. نه کسی تریبون من است و نه من تریبون کسی هستم. آن قدر عاقل هستیم و تجربه داریم که خودمان بتوانیم حرف بزنیم. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.