تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 17489

واکنش سرمربی برزیلی قایقرانی به تعویق بازی‌های آسیایی

واکنش سرمربی برزیلی قایقرانی به تعویق بازی‌های آسیایی

به گزارش ایسنا، پدرو سنا در مورد تعویق بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد: بعد از  تعویق بازی های آسیایی، برنامه ما تغییر کرد. اکنون داریم روی  تمرینات قدرتی و آمادگی جسمانی کار می کنیم تا در بازی های آسیایی قدرتمند حاضر شویم. او افزود: برای آمادگی برنامه‌ریزی کرده بودیم. متاسفانه بازی ها به تعویق

به گزارش ایسنا، پدرو سنا در مورد تعویق بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد: بعد از  تعویق بازی های آسیایی، برنامه ما تغییر کرد. اکنون داریم روی  تمرینات قدرتی و آمادگی جسمانی کار می کنیم تا در بازی های آسیایی قدرتمند حاضر شویم.

او افزود: برای آمادگی برنامه‌ریزی کرده بودیم. متاسفانه بازی ها به تعویق افتاد و اکنون روی تکنیک ها و قدرت جسمانی کار می کنیم.

سنا در پاسخ به این پرسش که تعویق بازی‌های آسیایی می‌تواند به نفع قایقرانان ایران باشد یا خیر، تصریح کرد: ما زمان بیشتری برای تمرین داریم  خیلی فرصت خوبی است. قدم به قدم تمرینات را انجام می  دهیم. ما ورزشکاران خوبی داریم نیاز با آنها بیشتر کار کنیم. حالا وقت کار کنیم.

سرمربی برزیلی آب های آرام در مورد حمایت فدراسیون تصریح کرد: بله، فدراسیون کمک و حمایت کمک کرده است و این امکان را  به وجود آورد تمرین کنیم. امکانات مورد نیاز در اختیارمان قرار داد.

سنا در مورد مسابقات بعدی تیم ملی آب های آرام و امکان شرکت در آنها تاکید کرد: مسابقات کانادا و مجارستان را داریم و برای ما اهمیت دارد در این مسابقات شرکت کنیم چون سطح ما را ارتقا می دهند.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.