تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 46414

پریچهره: برای برگزاری انتخابات منتظر تصمیم دفتر امور مشترک هستیم

پریچهره: برای برگزاری انتخابات منتظر تصمیم دفتر امور مشترک هستیم

به گزارش ایسنا، نصرالله پریچهره در حاشیه مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام راحل (ره) درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: در صورتجلسه آخرین مجمع فوق‌العاده که برای برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون داشتیم، ۴ مورد ایراد وارد بود که قرار شد پس از رفع این ایرادات، دبیر مجمع با

به گزارش ایسنا، نصرالله پریچهره در حاشیه مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام راحل (ره) درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: در صورتجلسه آخرین مجمع فوق‌العاده که برای برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون داشتیم، ۴ مورد ایراد وارد بود که قرار شد پس از رفع این ایرادات، دبیر مجمع با هماهنگی دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در مورد تعیین زمان انتخابات اقدامات لازم را انجام دهند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان برگزاری انتخابات تا پایان سال وجود دارد یا خیر؟ افزود: اسفند سال گذشته ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون انجام شد و ۵ نفر برای تصدی پست ریاست فدراسیون ثبت نام کردند. این احتمال وجود دارد که ثبت نام مجدد صورت بگیرد. به هر صورت در این زمینه باید دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی نظر نهایی را اعلام کند که انتخابات برگزار شود یا ثبت نام مجدد صورت بگیرد.
وی در پایان افزود: منتظر اعلام نظر از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی هستیم تا زودتر مجمع انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.