تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 42925

پرسپولیس تیم زنان تشکیل می‌دهد

پرسپولیس تیم زنان تشکیل می‌دهد

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس مطالعه و اقدام برای راه‌اندازی تیم فوتبال بانوان را آغاز کرده است. در این ارتباط مذاکرات و رایزنی‌ها با مسئولان برگزاری مسابقات و دست‌اندرکاران امر، ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس هم به جهت علاقمندی به فعالیت در این حوزه با توجه به کثرت بانوان هوادار پرسپولیس در اندیشه راه‌اندازی تیم فوتبال

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس مطالعه و اقدام برای راه‌اندازی تیم فوتبال بانوان را آغاز کرده است. در این ارتباط مذاکرات و رایزنی‌ها با مسئولان برگزاری مسابقات و دست‌اندرکاران امر، ادامه دارد.
باشگاه پرسپولیس هم به جهت علاقمندی به فعالیت در این حوزه با توجه به کثرت بانوان هوادار پرسپولیس در اندیشه راه‌اندازی تیم فوتبال بانوان است و هم در صورت قرار گرفتن فعالیت تیم فوتبال بانوان در ردیف معیارهای رتبه A صدور مجوز حرفه‌ای، باید زمینه آن، از قبل فراهم شده باشد.
چند ماه قبل فدراسیون فوتبال طرحی را مصوب کرد که تیم‌های لیگ برتر مردان می‌توانستند به طور رایگان امتیاز تیم‌داری در لیگ برتر زنان را داشته باشند که از آن زمان تاکنون هنوز هیچ تیمی اقدام به تیم‌داری در بخش زنان نکرده است.

بیشتر بخوانید

سازوکار حضور لیگ‌برتری‌ها در فوتبال بانوان چیست؟
واگذاری امتیاز تیم بانوان به باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال!
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.