تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 15936

نوروزی: بازدید مسئولان از زندان‌ها در ایجاد تحول موثر است

نوروزی: بازدید مسئولان از زندان‌ها در ایجاد تحول موثر است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه به رئیس سازمان زندان‌ها برای فراهم کردن مقدمات بازدید مسئولان، مردم و خیّرین از ندامتگاه‌ها تاکید کرد: بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان از زندان‌ها در ایجاد تحول و برخوردهای متناسب در این مراکز خیلی موثر است. وی گفت: تعدادی از

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه به رئیس سازمان زندان‌ها برای فراهم کردن مقدمات بازدید مسئولان، مردم و خیّرین از ندامتگاه‌ها تاکید کرد: بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان از زندان‌ها در ایجاد تحول و برخوردهای متناسب در این مراکز خیلی موثر است.

وی گفت: تعدادی از زندانیان به ویژه از زندان فشافویه بارها با ارسال پیامک از من درخواست کرده‌اند تا از زندان آنها بازدید کنم. فکر کنم بعد از ماه مبارک رمضان بازدیدی از برخی زندان‌ها از جمله زندان فشافویه داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای چندی پیش در دستوری به رئیس سازمان زندان‌ها بر لزوم فراهم کردن مقدمات بازدید مسئولان و خیّرین از ندامتگاه‌ها تاکید کرد. وی همچنین روز یکشنبه ۲۱ فروردین در نشست هم‌اندیشی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این باره تاکید کرد: در مدت اخیر همه زندان‌ها و تحت نظرگاه‌های کشور از سوی مسئولان قضایی مورد بازدید و سرکشی قرار گرفته است و این امر در ایجاد تحول و بهبود شرایط زندان‌ها و زندانیان موثر بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.