تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 28970

ویدیوی جدال دو والیبالیست ایران در لیگ ترکیه/ زور یاران معروف بیشتر بود+ فیلم

ویدیوی جدال دو والیبالیست ایران در لیگ ترکیه/ زور یاران معروف بیشتر بود+ فیلم

به گزارش ایسنا، روز گذشته (یک‌شنبه) درجریان هفته ۱۷ لیگ والیبال ترکیه، دو تیم فنرباغچه و تورشاد به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه ۳ بر صفر به سود فنرباغچه به پایان رسید. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵

به گزارش ایسنا، روز گذشته (یک‌شنبه) درجریان هفته ۱۷ لیگ والیبال ترکیه، دو تیم فنرباغچه و تورشاد به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه ۳ بر صفر به سود فنرباغچه به پایان رسید. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ به سود فنرباغچه تمام شد.

این رقابت برای هواداران ایرانی بسیار جذاب دنبال شد چرا که دو بازیکن ایرانی در لیگ ترکیه مقابل هم به میدان رفتند. سعید معروف اسطوره والیبال ایران که برای فنرباغچه بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و توانست ۴ امتیاز کسب کند. کاپیتان سابق والیبال ایران ۳ امتیاز از حمله و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.

در طرف مقابل، بردیا سعادت ملی پوش والیبال ایران برای تورشاد وارد میدان شد و ۱۸ امتیاز کسب کرد. این ملی پوش ایران ۱۷ امتیاز از حمله و یک امتیاز از سرویس برای تیمش به دست آورد.

فنرباغچه با این پیروزی به دوازدهمین برد فصل خود دست یافت و با ۳۴ امتیاز در رده چهارم لیگ ترکیه ایستاد. تورشاد هم با این باخت ۲۷ امتیازی باقی ماند تا این تیم در رده هفتم بایستد.
 









انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.