تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 31591

وضعیت شنای ایران برای بازی‌های آسیایی هانگژو

وضعیت شنای ایران برای بازی‌های آسیایی هانگژو

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ پس از موفقیت سه شناگر ایرانی که موفق به کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند، اظهار کرد: به کسب مجوز ورودی مسابقات قهرمانی جهان شنا بسیار امیدوار بودیم و خداراشاکریم که توانستیم در  ماده های ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ پس از موفقیت سه شناگر ایرانی که موفق به کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند، اظهار کرد: به کسب مجوز ورودی مسابقات قهرمانی جهان شنا بسیار امیدوار بودیم و خداراشاکریم که توانستیم در  ماده های ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه موفق شویم. در چند ماده دیگر نیز شانس کسب مجوز ورودی داشتیم و به کسب مجوز ورودی مسابقات قهرمانی جهان بسیار نزدیک بودیم که متاسفانه به دلایلی از جمله استرس شناگران نتوانستیم به موفقیت برسیم.
وی در مورد وضعیت شناگران ایران در بازی‌های آسیایی، عنوان کرد: برنامه‌ها تا کنون به خوبی پیش نرفته و برنامه‌ریزی لازم انجام نشده است.
مربی تیم‌ملی شنا ایران با اشاره به اینکه امیدوار هستیم پس از اعلام کمیته ملی المپیک در خصوص اعلام سهمیه و نفرات اعزامی، ‌کادر فنی تیم‌ملی بتواند، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم را انجام دهد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم شناگران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو بتوانند به اردوها و مسابقات برون‌مرزی اعزام شوند تا به آمادگی لازم به منظور حضور در بازی‌های آسیایی دست یابند و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: کشوری مانند ترکیه سرمایه‌گذای بسیار زیادی را در رشته شنا انجام داده است و نتیجه اینکه توانستند ورودی A مسابقات المپیک را کسب کنند و رکوردهای ورودی جهان را به دست آورند.
مربی تیم‌ملی شنا تاکید کرد: با توجه به پتانسیل شناگران ایرانی اگر حمایت‌های لازم انجام شود، می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و به مدال‌های آسیایی دست یابیم.
به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های بین‌ المللی شنا در ترکیه، سه شناگر ایران در ماده های ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه موفق شدند با ثبت رکوردهای جدید، سهمیه ورودی مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.