تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 47043

وزرای خارجه چین و اوکراین دیدار کردند

وزرای خارجه چین و اوکراین دیدار کردند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دیمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: من با وانگ یی، وزیر خارجه چین دیدار کرده و درباره روابط دو جانبه، تجارت و ضرورت احیای صلحی با دوام در اوکراین صحبت داشتیم. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر خارجه اوکراین همچنین در ادامه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دیمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: من با وانگ یی، وزیر خارجه چین دیدار کرده و درباره روابط دو جانبه، تجارت و ضرورت احیای صلحی با دوام در اوکراین صحبت داشتیم.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر خارجه اوکراین همچنین در ادامه نوشته است: من به همتای چینی خود درباره دیدگاه کی‌یف درباره نشست قریب‌الوقوع صلح جهانی که قرار است در سوئیس برگزار شود، اطلاع دادم.
این دیپلمات ارشد اوکراین همچنین خاطرنشان کرد، دو طرف بر روی حفظ خطوط ارتباطی در تمامی سطوح و ادامه گفت‌وگوها توافق کردند.
وزارت خارجه چین هنوز جزئیاتی در مورد مذاکرات وانگ با کولبا منتشر نکرده است. اما، وانگ در اظهارات عمومی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ که در آن با کولبا دیدار کرد گفت، چین بر پیشبرد گفت‌وگوهای صلح و ایفای نقش مثبت در بازگرداندن صلح در اوکراین پافشاری کرده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.