تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 40712

واگذاری ۵ درصد سهام استقلال و پرسپولیس به تعاونی‌ها

واگذاری ۵ درصد سهام استقلال و پرسپولیس به تعاونی‌ها

مالک رحمتی در جریان سفر یک روزه‌ به یزد، در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات این خبر گفت: همانطور که استحضار دارید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی عرضه شده و در مرحله جدید به دنبال این هستیم که در امر واگذاری‌ها به اهلیت، بیشتر از قیمت‌گذاری توجه شود. وی افزود:

مالک رحمتی در جریان سفر یک روزه‌ به یزد، در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات این خبر گفت: همانطور که استحضار دارید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی عرضه شده و در مرحله جدید به دنبال این هستیم که در امر واگذاری‌ها به اهلیت، بیشتر از قیمت‌گذاری توجه شود.
وی افزود: بر این اساس، هر کسی که خریدار سهام این دو باشگاه بزرگ با جامعه طرفداری قابل‌ توجه در کشور است، باید اهلیت کافی و وافی را نیز داشته باشد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از امتیازاتی که در هیات واگذاری مصوب شد، واگذاری قسمتی از سهام این دو باشگاه به تعاونی‌هاست که براساس این توافق، سازمان خصوصی سازی بستری را فراهم اورده تا تعاونی‌های که صلاحیت لازم و این توانمندی را داشته باشند، پنج درصد از سهام رشد این دو باشگاه را به تعاونی‌های دارای صلاحیت واگذار شود.  
رحمتی در پایان خاطرنشان کرد: هفته گذشته در هیات واگذاری اصل ۴۴ با این موضوع موافقت شد که درصدی از سهام این دو باشگاه که به صورت ترجیحی همواره در واگذاری‌ها به کارکنان و مدیران تخصصی واگذار می‌شد، براساس ضوابط قانونی به کارکنان و سایر مدیران تخصصی این دو باشگاه نیز واگذار شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.